ømme bryster? ?? (meget udflåd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

hm kan det skyltes ny bh eller at jeg skal have mins om 9dage? det er selve hele brystet der gør ondt ikke brystvorterne. nogle der har nogle erfaringer med det ?

og har rigtig meget udflåd på det sidste osse kan det skyltes min mins skal komme om 9dage eller  

håber på nogle svar og at det ikke er nogle alt for dumme spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

come2

Anna111 skriver:

hm kan det skyltes ny bh eller at jeg skal have mins om 9dage? det er selve hele brystet der gør ondt ikke brystvorterne. nogle der har nogle erfaringer med det ?

og har rigtig meget udflåd på det sidste osse kan det skyltes min mins skal komme om 9dage eller  

Det har jeg også oplevet uden der var noget.

Tror bare det er hormonerne der kan drille lidt.

Men man skal jo aldrig sige aldrig

Anmeld

19. januar 2013

anna111

come2 skriver:

Det har jeg også oplevet uden der var noget.

Tror bare det er hormonerne der kan drille lidt.

Men man skal jo aldrig sige aldrig

ja har nemlig prøvet vildt ømme bryster før uden noget betydning. og tror nu ikke jeg er gravid jeg er blevet skuffet så mange gange så nu har jeg lagt pb lidt på hylden ind til marts engang 

men tænker det måske kan være min nye bh. tusen tak for svar 

Anmeld

19. januar 2013

anna111

Anna111 skriver:

vis det nu er min nye bh vil jeg så få ømme bryster hver gang jeg bruger den 

Anmeld

19. januar 2013

marieo

jeg får altid ømme bryster et par uger inden mens, så tænker ikke det nødvendigvis er et tegn på graviditet

Anmeld

20. januar 2013

anna111

marieo skriver:

jeg får altid ømme bryster et par uger inden mens, så tænker ikke det nødvendigvis er et tegn på graviditet

nej jeg tror nu heller ikke det er tegn på gravilitet  jeg plejer ikke at få ømme bryster op til mins har aldrig haft problemer med det før men nu prøvede jeg jo for en og en halv månede siden osse at få ømme bryster uden grund derfor forbinder jeg det ikke med gravilitet men tror det måske det er min nye bh. men tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.