Forelsket igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

RosaSofia

Min tråd er lidt i forlængelse af en gammel tråd, jeg fandt herinde. "Forelsket i kæresten - hvor længe"...

Jeg har været sammen med min mand i næsten 5 år og vi har vist altid været meget forelskede. Synes generelt den der sommefugle-i-maven, savne, sms'se og ingen skænderier-forelskelse varede temmelig længe. Men det seneste år, synes jeg nu forelskelsen er lidt aftagende.

Så hvad gør man for at få gang i den igen? Vi har en dreng på 2,5 år, Så man har jo ikke lyst til bare at smide håndklædet i ringen med det samme. Men jeg kan godt nok mærke, at jeg meget har brug for forelskelsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

B&J

vi har været sammen i 4½år vi er ikke dybt forelsket mere, men vi sender ind i mellem sms til hinanden både kærlige og frække for at holde liv i det

og vi går og små driller hinanden stadig som to fjoller men sådan er vi..

tror også jo længere man er sammen er man ikke tøse forelsket mere, men bare forelsket/kærester.... ca hver 3 månede har vi en weekend for os selv hvor der virkelig bliver kæreste hygget

hvis en af os lige har glemt hinanden ja så får den ene lige en kæmpe krammer og en stor pysser

Anmeld

19. januar 2013

AnnaK89

B&J skriver:

vi har været sammen i 4½år vi er ikke dybt forelsket mere, men vi sender ind i mellem sms til hinanden både kærlige og frække for at holde liv i det

og vi går og små driller hinanden stadig som to fjoller men sådan er vi..

tror også jo længere man er sammen er man ikke tøse forelsket mere, men bare forelsket/kærester.... ca hver 3 månede har vi en weekend for os selv hvor der virkelig bliver kæreste hygget

hvis en af os lige har glemt hinanden ja så får den ene lige en kæmpe krammer og en stor pysser

I lyder altså bare som nogle smadder hyggelige mennesker! Kan ikke andet end at smile når jeg ser sådan nogle indlæg fra dig

Anmeld

19. januar 2013

AnnaK89

Følger lige med
Kunne også godt bruge nogle gode råd

Anmeld

19. januar 2013

B&J

AnnaKJ skriver:

I lyder altså bare som nogle smadder hyggelige mennesker! Kan ikke andet end at smile når jeg ser sådan nogle indlæg fra dig

det er vi også, vi er en familie, der tit griner laver fjollet ting fordi sådan er vi bare vi kan ikke gøre for det

men self kan vi da også blive pisse sure på hinanden

Anmeld

19. januar 2013

baby012

RosaSofia skriver:

Min tråd er lidt i forlængelse af en gammel tråd, jeg fandt herinde. "Forelsket i kæresten - hvor længe"...

Jeg har været sammen med min mand i næsten 5 år og vi har vist altid været meget forelskede. Synes generelt den der sommefugle-i-maven, savne, sms'se og ingen skænderier-forelskelse varede temmelig længe. Men det seneste år, synes jeg nu forelskelsen er lidt aftagende.

Så hvad gør man for at få gang i den igen? Vi har en dreng på 2,5 år, Så man har jo ikke lyst til bare at smide håndklædet i ringen med det samme. Men jeg kan godt nok mærke, at jeg meget har brug for forelskelsen.

vi holder liv i det herhjemme ved at være meget intime.. 

har sex minimum 6 gange om ugen. 

Det holder fint liv i det  

Anmeld

21. januar 2013

RosaSofia

Hmm tak for jeres svar. Synes det med at have sex hele tiden er prøvet og også det med at planlægge mange romantiske ting. Det har vi egentlig altid været gode til men synes bare ikke helt det ændrer noget. Det er jeg lidt trist over, for vi var vildt forelskede og har haft mange ting sammen. 

Anmeld

21. januar 2013

Miss Kat

På den anden side tror jeg også, det er vigtigt at tænke på at nyforelskelse hedder nyforelskelse af en grund. Det er super lækkert at I var det så længe, men hvis du begynder at stresse eller tro, der er noget galt i jeres forhold, fordi det ikke længere er som i starten, skal du passe på. Der er intet i vejen med at et forhold og kærligheden ændrer sig - i min optik bliver den bare dybere med tiden, hvis man er sammen med den rigtige. Det, man så skal passe på, er ikke at glemme hinanden, fordi kærligheden bliver hverdag, og man måske ikke længere så ofte føler den der hjertebankepirrende forelskelse.

Altså, er det fordi du savner forelskelsen, eller er det fordi, du er bange for, I er ved at glide fra hinanden? Jeg synes, der er ret stor forskel og vil gerne forstå ordentligt.

Anmeld

21. januar 2013

CaWi

Her har vi været sammen i 4 1/2 år, og vi er stadig meget forelsket i hinanden.

Vi har en søn på snart ni mdr, og det har selvfølgelig været hårdt til tider, men synes nu vi klarer os ret godt igennem det.

Vi sørger for at holde i hånden, gi hinanden kys og kram, fjoller rundt, og viser vores kærlighed offenligt (altså holde i hånd, om hinanden osv)
Jeg bliver også bare så forelsket når jeg ser kæresten sammen med vores dreng. Feks som den anden dag hvor han skulle tage ham ind fra barnevognen, og han stod med ham uden for og legede med hundene.

Vi sørger også for at ha tid bare til hinanden og til vores venner. Så af og til bliver den lille passet, så vi kan komme i biografen, eller til fest/middag hos nogle venner, hvor vi så bare kan fjolle så tosset vi vil

Anmeld

21. januar 2013

Hullabullabulla

RosaSofia skriver:

Hmm tak for jeres svar. Synes det med at have sex hele tiden er prøvet og også det med at planlægge mange romantiske ting. Det har vi egentlig altid været gode til men synes bare ikke helt det ændrer noget. Det er jeg lidt trist over, for vi var vildt forelskede og har haft mange ting sammen. 

Hvad kan forelskelsen give dig som du ikke har nu ?

Har været sammen med min mand i snart 10 år - og det er nok 8 år siden "forelskelsen" forsvandt.. Det synes jeg dog er positivt da den er erstattet med en meget kraftigere følelse - nemlig følelsen af at elske..

Jeg har ikke brug for en følelse af forelskelse mere - har dog brug for at blive overrasket og ikke blive alt for forvent i forholdet..

I stedet for at søge en forelskelse burde du i stedet nok tænke indad og overveje hvorfor du har disse tanker ? Måske har i behov for lidt mere alenetid, måske skal i blive bedre til overraskelser eller spontanitet ? Kun du selv kan finde ind til denne kerne

Håber du kan finde den indre gnist frem og måske erstatte denne tanke om nyforelskelse til noget håndgribeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.