cykel stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Fam. Madsen

hej alle sammen

vi skal ud og have en cykelstol til bettemanden.

men hvad for en cykel stol er bedst til ham? hvilken en har i og hvor meget har i ca. givet for den.?

de krav som jeg har til en cykel stol er at den skal være høj i ryggen, med fod støtte hvor hans føder kan "låses" fast så han ikke får dem i klemme i hjulene. også skal den sidde bag på cyklen..

men hvad har i af erfaringer med cykelstole..

glæder mig til og høre hvad for nogen i andbefaler for der er godt nok mange cykel stole på mærket..

hilsen sandra som glæder sig til og komme ud og cykel med bettemanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Heidi.

Fam. Madsen skriver:

hej alle sammen

vi skal ud og have en cykelstol til bettemanden.

men hvad for en cykel stol er bedst til ham? hvilken en har i og hvor meget har i ca. givet for den.?

de krav som jeg har til en cykel stol er at den skal være høj i ryggen, med fod støtte hvor hans føder kan "låses" fast så han ikke får dem i klemme i hjulene. også skal den sidde bag på cyklen..

men hvad har i af erfaringer med cykelstole..

glæder mig til og høre hvad for nogen i andbefaler for der er godt nok mange cykel stole på mærket..

hilsen sandra som glæder sig til og komme ud og cykel med bettemanden

Hej..

Vi har Bobike til vores børn, og det har vi altid haft.. Har faktisk lige været ovre og købe en større en i dag til min mindste datter, den hedder Maxi+, den går helt til 22 kg. Bobike skulle vidst være den bedste på markedet for tiden.

Kh Heidi

www.bobike.nl/dk/Bobike_cykelstol.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.