Ondt for tænder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.087 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

4xGreve

Ja så er de endelig på vej, 3 tænder for oven på en gang, og denne gang virker det som en hård omgang for hende eller det gør det ihvertfald idag...
Min lille pige er ved at være stor...
3 tænder på en gang er på vej frem i overmunden også vil hun ialt ha 5 tænder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Vingummien

Det er da os lige at overdrine at få 3 tænder på engang hehe. Kan godt forstå at hun har ondt Vil jeg godt nok også have.

Anmeld

17. juni 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

Det er da os lige at overdrine at få 3 tænder på engang hehe. Kan godt forstå at hun har ondt Vil jeg godt nok også have.

Enig mine har nøjes med at få dem sætvis (altså 2 af gangen) og det har været hårdt nok. Næsten feber hver gang.

Anmeld

17. juni 2009

Vingummien

Herhjemme er vi heldigvis sluppet let, igen ting nogle af gangene han har nu 4.
Men kan være det kommer når det er kindtændernes tur

Anmeld

19. juni 2009

4xGreve

Den første af de 3 tænder brød igår så nu stikker dne godt frem, den 2 brød idag og stikker også frem så nu venter vi bare på den sidste, men syntes godt nok det går stærkt...
Hun er lidt varm men det er ikke det vilde og hun er stadig glad og leger osv. dog vil hun gerne hænge lidt mere og spiser lidt minder spiser dog en masse kiks (for at klø gummerne) og drikkre en masse mælk...

Men puha her til aften fandt jeg et blåt mæske på hendes øre og det lignet at det kom fra brillen så jeg vil vise mandne det i tilfælde af brillerne sad for starmt og som jeg er ved at vise ham det mister hun fodfæstet og falder ned så det bløder fra den tand som lige er brudt idag + hun har bidt hul bag på tungen, så her var en dybt ulykkelig mor og barn og en far der ikke viste hvad han skulle...
og det er første gang hun har blødt sådan rigtigt ved at komme tilskade også var det min skyld... KÆMPE SNØFT...

Anmeld

19. juni 2009

A.

har du prøvet gummer dråber fra matas?  vi bruger god nok dolodent da det fra matas ikke virker på mathinus

Anmeld

20. juni 2009

4xGreve

agnieszka skriver:

har du prøvet gummer dråber fra matas?  vi bruger god nok dolodent da det fra matas ikke virker på mathinus

Nej det har vi ikke, men vi tager det også lidt som det kommer...

Anmeld

20. juni 2009

A.

WiitrioeN skriver:

Nej det har vi ikke, men vi tager det også lidt som det kommer...

ok synes bare at det er syndt for de små når de har ondt

Anmeld

20. juni 2009

4xGreve

agnieszka skriver:

ok synes bare at det er syndt for de små når de har ondt

Bestemt men det er jo en del af deres udvikling og der kommer jo så megert mere endnu man kan jo sige at det er en forberedelse til livet...
Måske lidt gammel dags men nu er vi lige kommet helt ud af panodil så tør ikke at hoppe ind i noget andet lige nu...

Anmeld

20. juni 2009

A.

WiitrioeN skriver:

Bestemt men det er jo en del af deres udvikling og der kommer jo så megert mere endnu man kan jo sige at det er en forberedelse til livet...
Måske lidt gammel dags men nu er vi lige kommet helt ud af panodil så tør ikke at hoppe ind i noget andet lige nu...

ok ja det er så jeres beslutning men synes det er mærkelig noget at se sin barn ha´ondt og ikke gøre det og sige at det forbreder dem på livet lol noget mærkeligt at sige når barn er lidt over 1 år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.