Dræn og feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

kekp

Min søn fik lagt dræn igår. Idag hoster, snotter han og har feber. Nogen der ved om det kan have sammenhæng eller om det bare er et tilfælde? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
kekp skriver:

Min søn fik lagt dræn igår. Idag hoster, snotter han og har feber. Nogen der ved om det kan have sammenhæng eller om det bare er et tilfælde? 

Tror det er tilfældigt min søn har ikke været noget dagen efter og han har fået dræn 2 gange

Anmeld

19. januar 2013

kekp

hannetheis skriver:

Tror det er tilfældigt min søn har ikke været noget dagen efter og han har fået dræn 2 gange

Okay. Tak for dit svar. Vi har faktisk lige været ved lægevagten. Hun kunne så ikke se drænene... Så nu er jeg helt nervøs for om de er faldet ud. Men hun gav os penicillin mod mellemørebetændelse, så nu må vi se om det kan hjælpe. 

Anmeld

19. januar 2013

PernilleogLouis

kekp skriver:

Okay. Tak for dit svar. Vi har faktisk lige været ved lægevagten. Hun kunne så ikke se drænene... Så nu er jeg helt nervøs for om de er faldet ud. Men hun gav os penicillin mod mellemørebetændelse, så nu må vi se om det kan hjælpe. 

Min dreng har fået dræn 6-7 gange og har også oplevet at egen læge to gange ik har ku se dem så måtte op til ørelægen og de sad meget fint i

Anmeld

19. januar 2013

kekp

PernilleogLouis skriver:

Min dreng har fået dræn 6-7 gange og har også oplevet at egen læge to gange ik har ku se dem så måtte op til ørelægen og de sad meget fint i

Jeg håber at det er det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.