Alene i biffen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil i tage alene i biffen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

578 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
I søndag var jeg alene i biffen for at mænd der hader kvinder. Og det er ikke første gang jeg selv tager afsted. Hvis manden ikke gider se filmen, ja så smutter jeg gerne selv

Men det er åbenbart en underlig ting at gøre - lader det til.

Hvad med jer....vil i tage alene i biffen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Lise

Det er sket! Et par gange. Og det var ikke dårlige oplevelser...

Men jeg indrømmer at det er laaaaaaaaaaaaang tid siden det er sket sidst.

Anmeld

16. juni 2009

oo

jeg plejede at gå rigtig meget i biografen alene (i grand teatret) og jeg elskede det bare. nu går jeg næsten ikke i biografen længere...den anden dag gik det faktisk op for mig, at den sidste film jeg så i biffen var x-files 2!! så ja...jeg tror nok vi skal ind og se terminator 4 til Sørens fødselsdag om fjorten dage, men ellers er biffen ikke så stort et hit mere.

dvs. nu bor jeg på sydfyn og der kommer kun de allerkendteste film i biffen og når man nu er vant til alt muligt smart fra grand teatret, så er det en ret tam oplevelse hernede

Anmeld

16. juni 2009

Pige2009

Har kun været i biffen en enkelt gang alene og det var underligt, så det har jeg ikke lyst til igen...

Anmeld

16. juni 2009

Misjelle

Jeg er en af nej stemmerne . Synes dog ikke at det er for venneløse tabere, men mærkeligt nok tror jeg at jeg ville føle mig som en, hvis jeg tog alene afsted. (Kunne være det ville være sundt for mig at prøve ). Egentlig mærkeligt at jeg føler at andre ville tænke det om mig, da det ikke er en speciel social oplevelse hehe.

Knus Michelle, som håber hun bliver klogere hvis hun en dag beslutter sig for at tage afsted alene

Anmeld

16. juni 2009

Honningblomst

Ja, da...selvfølgelig...der er jo intet socialt i at sidder der i mørket og se en film, så hvorfor ikke...men feks at tage ud og danse, det er lidt sjovere når man danser med en-smiler

Anmeld

16. juni 2009

Tynen

Hvad er biffen?

Er det det der mørke sted jeg plejer at falde i søvn i og hvor jeg ikke har været de sidste 4 år mon??!

Anmeld

17. juni 2009

sarahb

hej
Jeg kunne aldrig gøre det, men synes det er helt fint andre gør det.. jeg ser absolut ikke dårligt på folk der gør det, synes det er fedt at "turde" gøre det. men jeg kunne ikke

Hvis man ikk har nogle der vil med, ja hvorfor så ikk gøre det selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.