Pergotime?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

Ønskebarnet14

Hej Alle 

Håber nogle kan give et godt råd her 

Min mand og jeg har prøvet at blive gravide i 2 år, vi fandt ud af jeg lider af PCO.

Jeg går derfor copenhagen fertility center på Nørrebro for at få hjælp til at blive gravid.. 

Jeg har tabt 20kg og nu har lægen så givet mig Pergotime, så mine æg kan blive modnet.. 

Nogle der der kender til Pergotime ? om de virker/efekten af dem ? osv... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

lau85

Hej

Jeg har selv været på pergotime, og blev gravid efter anden omgang af pillerne, desværre tabte jeg i 6 uge men ikke pga behandlingen. 

Jeg overvejer selv at skal i behandling igen, men venter måske et par måneder for at se om vi selv kan klare det. 

Held & lykke med dit/jeg projekt, det skal nok komme 

Anmeld

20. januar 2013

Putte85

Jeg har fået pergotime flere gange, de første par gange virkede pillerne fint, og jeg lavede fine æg. Desværre blev jeg ikke gravid (min mand har meget dårlig sædkvalitet)
I mine sidste pergotime-behandlinger fik jeg højere og højere dosis, men lavede ikke ret mange æg, tror jeg stoppede med at reagere på pillerne, så vi gik videre til indsprøjtninger i stedet.

Held og lykke - der er rigitg mange der bliver gravdide på pergotime!

Anmeld

20. januar 2013

pcoramt

Ønskebarnet2013 skriver:

Hej Alle 

Min mand og jeg har prøvet at blive gravide i 2 år, vi fandt ud af jeg lider af PCO.

Jeg går derfor copenhagen fertility center på Nørrebro for at få hjælp til at blive gravid.. 

Jeg har tabt 20kg og nu har lægen så givet mig Pergotime, så mine æg kan blive modnet.. 

Det virkede rigtig godt på mig, blev gravid efter 4 måneder på pergotime, mistede desværre tvillinger i uge 7+. :/ men er igang igen

Anmeld

20. januar 2013

metski83

Ønskebarnet2013 skriver:

Hej Alle 

Jeg har spist Pergtime i 7 måneder.

Mine æg modnede som de skulle, og der var mere end et.

Desværre lykkedes det ikke.

De har fundet ud af at jeg har meget svær endemetriose, så dette er årsagen til det ikke lykkedes med pillerne kun.

Anmeld

20. januar 2013

Michelle88

Jeg fik afvide at jeg har pcos, da jeg slet ikk havde fået min mens efter knap et år uden p-piller. Så startede jeg på pergotime først med en pille.. Men det reagerede mine æg ikk meget på, så gik op på at få to piller måneden efter og så var der gevinst med det samme og er nu i uge 29+..

Anmeld

20. januar 2013

Ønskebarnet14

Tak for jeres kommentare og hjælp , det luner at få afvide at de hjælper , er ked af du tabte tvillinger "pcoramt", men skønt at du er i gang igen  

Tillykke til dig Michelle88 

spørger nok dumt metski83 men hvad er endemetriose?

Putte85  for at indsprøjtningerne virker på 

Tak lau85 , er også sikker på det skal nok gå alt sammen og at der snart er gevinst 

Jeg har fået 5 pergotime piller og skal tage den sidste i morgen, og skal til scanning tirsdag... så er godt nok spændt på hvad lægen siger ..  

Kan han sige noget om at pillerne har hjulpet ? 

skal nemlig også have tjekket om min cyste på venstre æggestok er væk...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.