brunt udflåd 5 dage efter ægløsningstest var positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.098 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

--pige 87--

hej piger. Håber i kan hjælpe mig lidt, i sidste cyklus havde jeg en bio, testede positiv i en uges tid (mens var 4 dage forsinket) og jeg har normalt en cyklus på 37 dage, som her indenfor de sidste par måneder er blevet til en cyklus på 34 dage nu. Jeg havde ægløsning madag d. 14/1 men testede kun meget positivt den ene dag (hvor jeg normalt tester positiv for ægløsning i 4 dage) hvordan kan det være? har ikke mærket selve ægløsingen, kun stik og jag, og her 5 dage efter får jeg brunt udflåd?? så hvis det er min mens er min cyklus lige blevet fra 34 dage til 25 dage?

kan det være bio der spiller ind? eller mens på vej? eller er der et lille håb for graviditet?

har lidt kvalme, oppustet, og mærker stik og jag i underlivet. Har været gravid en gang før for 3 år siden men de første uger mærkede jeg ingenting.

håber virkelig der snart er en positiv graviditetstest til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Pessimisten

Nu ved jeg ikke hvad en bio er, MEN... Jeg har oplevet nogle gange, at jeg har fået enten brun udflåd ( som jo er gammelt blod) eller helt lyst rødt blod PRÆCIS en uge før mens. Og der læste jeg mig frem til, at det meget vel kunne være et tegn på graviditet, da det skulle være et befrugtet æg der forsøgte at sætte sig fast. Om det er rigtigt ved jeg ikke, men der var flere der havde oplevet det samme.

dog er ingen af gangene resulteret i en graviditet hos mig, da jeg har styrt blødt på mensdagen ugen efter  

Men mange har oplevet at blødning inden mens har resulteret i en graviditet, sååååå  

Anmeld

20. januar 2013

--pige 87--

tak for svar

slet ikke andre der kan hjælpe???

Anmeld

23. januar 2013

Babymomma

Jeg er enig, det kan være fra ægget der sætter sig fast - det er sjældent sådan noget sker, men det sker. Jeg krydser fingre for dig og håber du får din positive test snart  

Anmeld

23. januar 2013

--pige 87--

tak for svar.
Altså at det sjældent man får pletblødning op til forventet mens? åhh håber det men forventer ingenting. Men vi havde sex kun den ene gang og det var samme dag jeg testede positiv for ægløsning.
ved ikke om det bedst før æg, samme dag eller efter ægl, med min første graviditet sexede vi dagen efter ægløsning og kun den ene gang og der blev jeg gravid i første forsøg

men denne her gang lader vente på sig

Anmeld

23. januar 2013

Karla

--pige 87-- skriver:

hej piger. Håber i kan hjælpe mig lidt, i sidste cyklus havde jeg en bio, testede positiv i en uges tid (mens var 4 dage forsinket) og jeg har normalt en cyklus på 37 dage, som her indenfor de sidste par måneder er blevet til en cyklus på 34 dage nu. Jeg havde ægløsning madag d. 14/1 men testede kun meget positivt den ene dag (hvor jeg normalt tester positiv for ægløsning i 4 dage) hvordan kan det være? har ikke mærket selve ægløsingen, kun stik og jag, og her 5 dage efter får jeg brunt udflåd?? så hvis det er min mens er min cyklus lige blevet fra 34 dage til 25 dage?

kan det være bio der spiller ind? eller mens på vej? eller er der et lille håb for graviditet?

har lidt kvalme, oppustet, og mærker stik og jag i underlivet. Har været gravid en gang før for 3 år siden men de første uger mærkede jeg ingenting.

håber virkelig der snart er en positiv graviditetstest til mig

Jeg døjede meget med brunt udflåd og pletblødninger 3 cyklusser efter min bio. Første måned var det som du skriver en uges tid efter ÆL, og de efterfølgelse to måneder var det så stort set hele cyklussen igennem. Denne måned har der ikke været noget, så håber det er ovre

Anmeld

26. januar 2013

--pige 87--

Ok tak for svar :-) nu har jeg dog en anden ting jeg undrer mig over, håber i kan hjælpe. Er nu 3 dage før forventet mens og jeg har lige testet bragende positiv på en ægløsningstest??? jeg testede også positiv på ægløsningstest d. 14 jan?? Forstår ingenting for graviditets test siger negativ her 3 dage før forventet mens. Og jeg har det som om mens er på vej, mens smerter agtig

Anmeld

26. januar 2013

Stivdie

--pige 87-- skriver:

Ok tak for svar :-) nu har jeg dog en anden ting jeg undrer mig over, håber i kan hjælpe. Er nu 3 dage før forventet mens og jeg har lige testet bragende positiv på en ægløsningstest??? jeg testede også positiv på ægløsningstest d. 14 jan?? Forstår ingenting for graviditets test siger negativ her 3 dage før forventet mens. Og jeg har det som om mens er på vej, mens smerter agtig

Nu har jeg aldrig selv været gravid, så kan desværre ikke tale af erfaring, men jeg synes jeg har læst om en del herinde, der tester positiv på en ÆL-test, når de er gravide. At du så ikke kan teste positivt på en g-test, kan skyldes, at du ikke er langt nok henne endnu (måske er ÆL-test mere følsomme end g-test?), så giv den en 3-4 dage mere, så du rent faktisk er over tid, og hvis mens så ikke er kommet, så test igen
for, at du får lige det resultat, du ønsker dig!

Anmeld

26. januar 2013

--pige 87--

Tak for svar. Ok ja må nok hellere vente lidt selvom det mega svært. Er også lidt af et test monster men så den test jeg tog tidligere blev positiv senere men ved jo godt det kan man ikke regne med men har så mange symptomer. Bortset fra jeg føler min mens kan komme hvert øjeblik. Det ikke nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.