What to do...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

mommy1991

Når man får ondt i maven af at tage på sit studiejob, er det så de 800 kroner om måneden værd?? 

Siden jeg fortalte at jeg var gravid, hvor jeg har haft nogle få sygedage, har de bare behandlet mig som om jeg var usynlig. 

Jeg tænker bare - jeg vil hellere være fattig, end at have et studiejob der holder mig vågen om natten, giver mig ondt i maven og hjertebanken.. Om ikke andet kan jeg da finde noget andet!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Joan ( Smallie )

Hvis du kan undvære de 800 kr så nej så syntes jeg bestemt ikke det er det værd.

Anmeld

19. januar 2013

Frk.S

Nej, jeg synes bestemt ikke det er de 800 kr. værd.

Hvis du kan undvære pengene ville jeg sige op med det samme. Hvis du er meget afhængig af dem så ville jeg begynde at kigge mig om efter noget andet.

Anmeld

19. januar 2013

KittyCatta

Har du prøvet at snakke med din chef omkring dine tanker?

Umiddelbart ville jeg heller ikke arbejde et sådan sted, men du bliver nød til lige først at snakke med din chef omkring det. Måske vil der blive taget hånd om det (i hvert fald hvis han er en god chef).

Anmeld

19. januar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
emmagirl skriver:

Når man får ondt i maven af at tage på sit studiejob, er det så de 800 kroner om måneden værd?? 

Siden jeg fortalte at jeg var gravid, hvor jeg har haft nogle få sygedage, har de bare behandlet mig som om jeg var usynlig. 

Jeg tænker bare - jeg vil hellere være fattig, end at have et studiejob der holder mig vågen om natten, giver mig ondt i maven og hjertebanken.. Om ikke andet kan jeg da finde noget andet!! 

Drop jobbet, hvis det kun er de 800 kroner, det handler om, og du godt kan undvære dem eller finde andet job. Det kan ikke være mange timer, du arbejder, med den løn, og så meget må et "lille" job ikke fylde i din bevidsthed! 

Er det et studierelevant job, der vil pynte på dit CV, er den lidt sværere, men så må du vælge, om du vil tage det op med din chef, eller om det ikke er umagen værd. Du skal ihvertfald ikke leve med at blive dårligt behandlet. 

Anmeld

19. januar 2013

tarkoflen

emmagirl skriver:

Du skal passe på dig selv og dit barn! Det er ikke godt for nogen af jer, at du ligger vågen om natten og har det skidt med at tage på job!

Hvis du kan undvære pengene, vil jeg råde dig til at sige fra! Om det så er ved at sige på, eller det er ved at du tager en snak med chefen, er op til dig, det er alt efter om du tror det vil hjælpe...

Anmeld

20. januar 2013

mommy1991

Tak for alle jeres svar! 

Jeg har valgt at sige op, og det har jeg det rigtig godt med. Jeg må prøve at finde noget andet, eller se om jeg ikke godt kan klare mig uden de 800 kroner. Jobbet var i hvertfald ikke det værd

God søndag til jer alle! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.