Erfaringer med pusleborde der kan klappes sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.544 visninger
9 svar
1 synes godt om
19. januar 2013

tarkoflen

Hej piger

Vi bor p.t. i lejlighed og med mindre vi får solgt på rekordtid, så gør vi også det, når lillepigen kommer til verden!

Jeg har tænkt rigtig meget på, om man skulle have sådan et sammenklappeligt puslebord, er der nogle der kender til dem?

Det skal ikke være væghængt, men sådan et på ben!

Måske i stil med dette

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/5014476 5/

Tænker mine forældre kan få fornøjelsen af det, når vi får hus, så pengene ikke er spildte

Hvad siger l? Er det noget skrammel, er der nogle der er bedre eller har l andet input, l vil byde ind med, så kom endelig med det

På forhånd tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

StudPsyk

tarkoflen skriver:

Hej piger

Vi bor p.t. i lejlighed og med mindre vi får solgt på rekordtid, så gør vi også det, når lillepigen kommer til verden!

Jeg har tænkt rigtig meget på, om man skulle have sådan et sammenklappeligt puslebord, er der nogle der kender til dem?

Måske i stil med dette

Tænker mine forældre kan få fornøjelsen af det, når vi får hus, så pengene ikke er spildte

Hvad siger l? Er det noget skrammel, er der nogle der er bedre eller har l andet input, l vil byde ind med, så kom endelig med det

På forhånd tusind tak

Hey du! Jeg faldt lige over din debat

Min svigerforældre har et sammenfoldeligt ude hos dem, som de tager frem når Rose er på besøg. Jeg ved ikke om det er fra Ikea, det ligner lidt det du linker til, men måske med nogle enkle forskelle. Kan altid spørge dem hvor det er fra, hvis det er. Men hvorom alting er, så synes jeg faktisk det er rigtig godt, og det har en fin højde også Også nu her hvor Rose spræller som en sindssyg under skiftning

Anmeld

9. februar 2013

Pige2009

tarkoflen skriver:

Hej piger

Måske i stil med dette

På forhånd tusind tak

Min kusine har det fra Brio, hvilket de også har på OUH og det er hun vildt glad for

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Janne T. skriver:

Hey du! Jeg faldt lige over din debat

Min svigerforældre har et sammenfoldeligt ude hos dem, som de tager frem når Rose er på besøg. Jeg ved ikke om det er fra Ikea, det ligner lidt det du linker til, men måske med nogle enkle forskelle. Kan altid spørge dem hvor det er fra, hvis det er. Men hvorom alting er, så synes jeg faktisk det er rigtig godt, og det har en fin højde også Også nu her hvor Rose spræller som en sindssyg under skiftning

Du må meget gerne spørge hvor de har købt det

Var også interesseret i, om de var ok at bruge, altså om de er stabile nok vil jo alligevel ikke lade baby ligge på det alene, men hvis det var sådan noget vakkelvorne noget, så var det jo ikke værd at investere i

Hvis det kan holde til en livlig lille Rose, så kan vi helt sikkert også fint bruge det

Tak for svaret på en gammel debat, som jeg faktisk havde glemt, jeg havde oprettet

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Baagøe skriver:

Min kusine har det fra Brio, hvilket de også har på OUH og det er hun vildt glad for

Fantastisk, tusind tak for hjælpen! Det var nemlig lige præcis for at høre, om der var nogle der kendte til det og som var glade for det

Anmeld

9. februar 2013

LR85

Vi brugte det fra IKEA i 8-10 måneder (indtil vi flyttede til noget større)

og det fungerede rigtig godt. Havde det dig altid udslået, ude i badeværelset og slog det kun op ved bad. 

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

LR85 skriver:

Vi brugte det fra IKEA i 8-10 måneder (indtil vi flyttede til noget større)

og det fungerede rigtig godt. Havde det dig altid udslået, ude i badeværelset og slog det kun op ved bad. 

Det er også meningen, at det skal bruges midlertidigt, hvis vi skal bo i lejligheden mens baby er helt lille, og så kan det bruges hos mine forældre bagefter

Tak for dit svar, tror godt jeg tør satse på sådan et, når der er flere der har fine erfaringer med det

Anmeld

9. februar 2013

LR85

tarkoflen skriver:

Det er også meningen, at det skal bruges midlertidigt, hvis vi skal bo i lejligheden mens baby er helt lille, og så kan det bruges hos mine forældre bagefter

Tak for dit svar, tror godt jeg tør satse på sådan et, når der er flere der har fine erfaringer med det

Ja det synes jeg sagtens du kan. Det er dejligt stort. Og køb bare det fra IKEA som er billigt (og stadig godt) når det alligevel bare er midlertidigt. 

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

LR85 skriver:

Ja det synes jeg sagtens du kan. Det er dejligt stort. Og køb bare det fra IKEA som er billigt (og stadig godt) når det alligevel bare er midlertidigt. 

Jeg så faktisk et i babysam og mener det var billigere, men jeg kan ikke finde det på hjemmesiden...

Ja jeg regner med det bliver midlertidigt, men man ved jo aldrig om vi bliver så glade for det, at vi beholder det synes dog ikke det er verdens kønneste puslebord

Anmeld

10. februar 2013

Pige2009

Fantastisk, tusind tak for hjælpen! Det var nemlig lige præcis for at høre, om der var nogle der kendte til det og som var glade for det

De er i hvert fald Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.