mail fra skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

majba

Har her til aften set at jeg har modtaget en mail fra skat, mailen nyder ;

Jeg sender denne e-mail for at annoncere: Efter den sidste årlige beregning af din finanspolitiske aktivitet,

vi har fastslået, at du er berettiget til at modtage en tilbagebetaling af skat af : DKK  xxxxx
For at modtage din refusion, skal du downloade og udfylde afgiftsgodtgørelse form.

Jeg ved virkelig ikke lige hvad jeg skal gøre her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Solstrålebørn

Tror bestemt det er en fake mail... 

Anmeld

19. januar 2013

tarkoflen

Er helt sikker på, at den er fake! Mener faktisk der stod noget om det på TV2s hjemmeside i går, prøv evt. at søge på det derinde!

Anmeld

19. januar 2013

majba

Solstrålebørn skriver:

Tror bestemt det er en fake mail... 

Den kom også i uønsket post, og da der stod Finas et eller andet tænkte jeg hmm underligt!
Men havde også at det var en fake mail i tankerne. 

Anmeld

19. januar 2013

mpr

majba skriver:

Jeg sender denne e-mail for at annoncere: Efter den sidste årlige beregning af din finanspolitiske aktivitet,

vi har fastslået, at du er berettiget til at modtage en tilbagebetaling af skat af : DKK  xxxxx
For at modtage din refusion, skal du downloade og udfylde afgiftsgodtgørelse form.

Det er en fake mail.. Har fået 13-14 stykker efterhånden og tallet de vil tilbage betale ændre sig hele tiden.. Det er bare at slette og blokere sender, nu har jeg ikke lige min mail åben, men mener også deres email staves med skatt altså en opdigtet emial

Desuden mener jeg ikke skat sender papir ud til din almindelige email men kun din e box hvor du også får andre papir med hensyn til penge

Anmeld

19. januar 2013

ledermus

Det er en fake mail. kender flere der har fået den inklusive mig selv

Anmeld

19. januar 2013

Frk.S

Jeg ksn sagtens fortælle dig hvad du skal gøre.... du skal slette mailen.

Anmeld

19. januar 2013

KittyCatta

Ingen offentlige instanser og banker vil nogensinde kontakte dig på mail. Derfor er det nemt at sige, at mailen er en af disse phising mails. Så derfor skal den bare slettes med det samme!

Hvis en offentlig instans eller bank vil i kontakt med dig vil det ske gennem brev eller telefonopkald.

Anmeld

19. januar 2013

Peanut

Slet den og tænke ikke mere på det.

Skat beder dig ikke om at følge link, og da slet ikke at indtaste nogle oplysninger.

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

majba skriver:

Du skal ikke trykke på noget... skat sender sådan nogle mails til din e-boks eller som brev, ikke som en spammail...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.