Oppustet mave før mens ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

morethanperfect

tarkoflen skriver:

Jeg kan se ud næsten som jeg gør nu, hvor jeg er i uge 26 og det kan være ualmindelig ubehageligt!

Så nej du er bestemt ikke alene!

Okay godt nok !!

Blir simpelthen så bange for at være gravid , selvom risikoen for det er 1 % .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

tarkoflen

morethanperfect skriver:

Okay godt nok !!

Blir simpelthen så bange for at være gravid , selvom risikoen for det er 1 % .. 

Kunne også forestille mig, at det ville være et lidt skidt tidspunkt, når lillebror kun lige skal døbes

Håber snart det er ovre, for det ville da være træls at have det sådan på søndag!

Jeg har hørt at pebermyntethe skulle være godt, har lindret lidt for mig, men det er ikke gået væk af det!

Anmeld

18. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

morethanperfect skriver:

Så er det ikke bare mig

Niks.. også prutter jeg enormt meget også når det er Hahaha :p

Anmeld

19. januar 2013

Babydrøm

morethanperfect skriver:

Er der nogle der har det .. Eller nogle der kan fortælle mig det er meget normalt .. Please 

Jeg er også altid oppustet optil og under menses

Anmeld

19. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

morethanperfect skriver:

Er der nogle der har det .. Eller nogle der kan fortælle mig det er meget normalt .. Please 

Efter jeg har født for snart 4 år siden har jeg lige siden døjet med mens.smerter, oppustet mave ca. en uge før og 3-4 dage efter mens.start, samt MEGA ømme voksende bryster ! Jeg hader den tid på måneden !! Har ALDRIG haft mens smerter eller døjet med noget der har irreteret mig så meget udover self en uge med blod , før jeg blev gravid..

Anmeld

19. januar 2013

Sujan

Er også altid meget oppustet inden mens

Anmeld

19. januar 2013

Clisolka

morethanperfect skriver:

Jeg er mega oppustet og luft i mavsen et par dage inden jeg skal have mens 

Anmeld

19. januar 2013

**Ønskebabyen

morethanperfect skriver:

Heeeelt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.