Jer der bor i Odense..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

morethanperfect

Laulund87 skriver:

Det var også pænt af dig

Tror vi har fundet et sted nu til 300 kr pr overnatning

Okay . Ja det er lige til at overkomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

TbCp

Hvilken afdeling skal i  indlægges på?

Har de ikke tilbudt jer et et familierum? Ellers så spørg om det. Der må det indlagte barn godt nok ikke være, men der er da mulighed for at den ene forældre kan bo.

Anmeld

19. januar 2013

Laulund87

TbCp skriver:

Hvilken afdeling skal i  indlægges på?

Har de ikke tilbudt jer et et familierum? Ellers så spørg om det. Der må det indlagte barn godt nok ikke være, men der er da mulighed for at den ene forældre kan bo.

Det er vist H7, mener jeg det plejer at være. Men nej jeg skal være på afdelingen med Maria og så skal Bruno finde et andet sted at være, udenfor sygehuset. Den sygeplejerske jeg snakkede med havde undersøgt alle muligheder.

Anmeld

19. januar 2013

lisbethita

Laulund87 skriver:

Vi skal indlægges med vores datter på mandag på OUH og vi skal blive der til tirsdag. Vi har været indlagt der mange gange og vi har altid kunne overnatte begge forældre, men nu er det kun den ene forælder der kan overnatte Vi har ca 3 timers kørsel derned og vi vil begge to være der, så vi skal have fundet ud af noget.

Er der nogen der kender et billigt vandrehjem eller sådan noget hvor den ene af os os kan overnatte? Eller måske der er nogen der har et aneks ellers lign. man kunne leje/låne? Vi vil være lidt trætte af at skulle give 700 kr for et hotelværelse

JEg bor godt nok ikke direkte i Odense - men i Ringe. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal råde dig til. Har godt hørt de gør sådan. Det er bare ufatteligt!!! Simpelthen altså.... Og det skal også gerne være tæt på sygehuset. Hmm.... Håber du får et par gode råd herinde

Anmeld

19. januar 2013

Laulund87

lisbethita skriver:

JEg bor godt nok ikke direkte i Odense - men i Ringe. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal råde dig til. Har godt hørt de gør sådan. Det er bare ufatteligt!!! Simpelthen altså.... Og det skal også gerne være tæt på sygehuset. Hmm.... Håber du får et par gode råd herinde

Ja det er godt nok træls

Vi har fundet et vandrehjem hvor det koster 300 kr og det er det billigste vi har fundet.

Anmeld

19. januar 2013

lisbethita

Laulund87 skriver:

Ja det er godt nok træls

Vi har fundet et vandrehjem hvor det koster 300 kr og det er det billigste vi har fundet.

Hvor mange dage skal I bo der? Hvis det kun er en nat er det jo ok, men det er jo dyrt, hvis det det er flere nætter. Men krydser fingre for jer og jeres datter i hvert fald  

Anmeld

19. januar 2013

Laulund87

lisbethita skriver:

Hvor mange dage skal I bo der? Hvis det kun er en nat er det jo ok, men det er jo dyrt, hvis det det er flere nætter. Men krydser fingre for jer og jeres datter i hvert fald  

Ja det er heldigvis kun en enkelt overnatning

Tak for det

Anmeld

19. januar 2013

lisbethita

Laulund87 skriver:

Ja det er heldigvis kun en enkelt overnatning

Tak for det

Nååå det var godt!! Krydser fingre for jer

Anmeld

19. januar 2013

Laulund87

lisbethita skriver:

Nååå det var godt!! Krydser fingre for jer

Tak

Anmeld

20. januar 2013

Laulund87

Update: Min mand ringede til OUH og forklarede at jeg har angst så jeg vil have svært ved at undvære ham når vi skal sove og han snakkede med en rigtig sød sygeplejerske. Vi får begge lov til at overnatte der, men vi ved ikke hvor. Det bliver hvor der lige er plads og i værste fald bliver det patienthotellet hvor det koster 250 kr. Men bare vi kan være der sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.