xfactor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

TNBC

Hey
Nogen der ser xfactor? Jeg ser det som regel ikke, men jeg har kun nettet til at se fjernsyn på, så der kører mens jeg skrive på min nye novelle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

MyLove E

Yurie skriver:

Hey
Nogen der ser xfactor? Jeg ser det som regel ikke, men jeg har kun nettet til at se fjernsyn på, så der kører mens jeg skrive på min nye novelle.

Øv dur dit. Vi kan ikke se det i dag fordi den hakker på nettet:-(

Anmeld

18. januar 2013

TNBC

Tauf skriver:

Øv dur dit. Vi kan ikke se det i dag fordi den hakker på nettet:-(

Der. er meget lidt hakninger. Mit net er som regel altid godt mellem 18 og omkring midnat. Nu kommer afsløring af hvem der får hvem.

Anmeld

18. januar 2013

Clisolka

Yurie skriver:

Hey

Jeps 

Anmeld

18. januar 2013

TNBC

Babymor2010 skriver:

Jeps 

Hvordan kan folk stadigvæk synes det er uretfærdigt at de bliver smidt? Ja det er virkelig nederen at blive sendt hjem, men det er bare at træne videre og prøve igen.. dommererne er proffesionelle. De ved jo nok hvad de laver. Synes bare det er lidt sjovt.
Så blev så glad da der var en ældre mand der sagde: jeg har gjort hvad jeg kunne. Og mikki der sagde et eller andet.. hehe..

Anmeld

19. januar 2013

Clisolka

Yurie skriver:

Hvordan kan folk stadigvæk synes det er uretfærdigt at de bliver smidt? Ja det er virkelig nederen at blive sendt hjem, men det er bare at træne videre og prøve igen.. dommererne er proffesionelle. De ved jo nok hvad de laver. Synes bare det er lidt sjovt.
Så blev så glad da der var en ældre mand der sagde: jeg har gjort hvad jeg kunne. Og mikki der sagde et eller andet.. hehe..

Lige præcis  De ved chancen er for at blive smidt ud - og der er rigtig mange gode, så de kæmper jo mod hinanden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.