Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun blevet stor og skøn Så lige afslutning på babyklinikken igår og synes nu nok, at jeg kunne kende nogle af billederne, dig og Mila
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hvor er hun bare blevet stor Skønne billeder.
Hvor er hun bare blevet stor Skønne billeder.
Tak
Ja, det er jo helt vildt - og sørme om hun ikke også er begyndt at gå
Hailiesmom11 skriver: Ih hun bliver stor Og hvor er hun altså bare dejlig at se på skøn skøn prinsesse du har dig
Ih hun bliver stor Og hvor er hun altså bare dejlig at se på skøn skøn prinsesse du har dig
Synes bestemt også bare hun er så skøn og dejlig - men det er svært at følge med så hurtigt som hun vokser
Mettefpigen skriver: Hvor er hun bare skøn :-D som altid ;-)
Hvor er hun bare skøn :-D som altid ;-)
Ayasmor skriver: Hvor er hun blevet stor og skøn Så lige afslutning på babyklinikken igår og synes nu nok, at jeg kunne kende nogle af billederne, dig og Mila
Ja, det var lidt sjovt at se - især efter at man lige havde set den lille 4-uger gamle (næsten sorthårede) Mila
Wimmie skriver: Tak Synes bestemt også bare hun er så skøn og dejlig - men det er svært at følge med så hurtigt som hun vokser
Hailiesmom11 skriver: Kender det alt for godt Så jer lige i babyklinikken i går aftes utrolig så lyshåret hun er blevet og herlige krøller (dem har vores datter osse )
Kender det alt for godt Så jer lige i babyklinikken i går aftes utrolig så lyshåret hun er blevet og herlige krøller (dem har vores datter osse )
Ja, både hendes far og jeg har krøl så det kunne næsten ikke være anderledes
Wimmie skriver: Ja, både hendes far og jeg har krøl så det kunne næsten ikke være anderledes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128