Æl test positiv i 4 dage? :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Anonym trådstarter

Og jeg forstår det virkelig ikke!

Testede positivt på ÆL-test den 15, og jeg har testet positiv på den HVER DAG lige siden

Hvordan kan det være?  Begge streger er lige tydelige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Anonym trådstarter

Mon der er nogen der har et bud??

Anmeld

18. januar 2013

fresia

Profilbillede for fresia
Anonym skriver:

Mon der er nogen der har et bud??

Nu ved jeg ikke hvordan det er for dig, men mine cyklusser var meget rodede, og kunne ikke fange æl på æl test. Men Så testede jeg pludselig positiv på æl test i 7 dage. Jeg valgte så at tage en g test, som så viste sig at være positiv også
Jeg ved ikke om det er muligt for dig, ved jo ikke var lang din cyklus er, men for dig

Anmeld

18. januar 2013

fresia

Profilbillede for fresia

Dobbelt

Anmeld

19. januar 2013

Muffinmus

Hormonet testen måler på er ofte længere om at blive nedbrudt end dannet:-D
Derfor vil nogle opleve positive tests i måske endda 7 dage inden den bliver negativ igen. Det har ingen betydning hvad din æl angår.
Der skal du stadig ALTID kun regne med den først positive test du får. Dvs alle efterfølgende tests du bruger er rent penge spild desværre:-D de viser kun dit niveau er eller har været højt nok til måske at sætte din æl i gang. Intet andet. Så den dag du fik den første positive test, den er KUN den du skal bruge for at have en idé om kommende æl. Dvs din æl sikkert er overstået for den her gang da den jo kun er der du døgns tid:-D

Anmeld

19. januar 2013

Anonym trådstarter

fresia skriver:

Nu ved jeg ikke hvordan det er for dig, men mine cyklusser var meget rodede, og kunne ikke fange æl på æl test. Men Så testede jeg pludselig positiv på æl test i 7 dage. Jeg valgte så at tage en g test, som så viste sig at være positiv også
Jeg ved ikke om det er muligt for dig, ved jo ikke var lang din cyklus er, men for dig

Jeg har prøvet en gtest også, som var negativ 

Anmeld

19. januar 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Hormonet testen måler på er ofte længere om at blive nedbrudt end dannet:-D
Derfor vil nogle opleve positive tests i måske endda 7 dage inden den bliver negativ igen. Det har ingen betydning hvad din æl angår.
Der skal du stadig ALTID kun regne med den først positive test du får. Dvs alle efterfølgende tests du bruger er rent penge spild desværre:-D de viser kun dit niveau er eller har været højt nok til måske at sætte din æl i gang. Intet andet. Så den dag du fik den første positive test, den er KUN den du skal bruge for at have en idé om kommende æl. Dvs din æl sikkert er overstået for den her gang da den jo kun er der du døgns tid:-D

Okay, jamen det er da rart at vide 

Anmeld

19. januar 2013

ekebiv

Anonym skriver:

Og jeg forstår det virkelig ikke!

Testede positivt på ÆL-test den 15, og jeg har testet positiv på den HVER DAG lige siden

Hvordan kan det være?  Begge streger er lige tydelige!

Det kunne jeg også, men det er den første positive der "gælder", derfor er det lidt fjollet at blive ved med at teste :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.