medlidenhed ;) lidt langt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

CamillaSoefelt

twinny skriver:

God aften, de damer.

Åhhh jeg har brug for medlidenhed til mine bassedrenge.

I onsdag var vi til lægen, da drengene havde haft hoste og høj feber i et halvanden dag (vi ville se det an, inden vi tog til lægen).

Da vi kommer op til lægen, kigger hun på dem. Men kan ikke sige med sikkerhed om det Asmatisk Bronkitis (staves), lungebetændelse eller RS virus.   Vi bliver sendt akut til Herlev hospital på børnemodtagelsen, Her får de en maske som de skal sidde med i 10 min (for at stoppe slimdannelsen), det var et helvede for mit moderhjerte, de skreg og skreg.  

Bagefter kommer der en læge og undersøger dem, dommen hedder Lungebetændelse til dem begge (præcis samme sted på samme lunge, lidt spjøst), samt ild rød hals og ører. dog ikke MØB eller halsbetændelse, heldigvis

Vi får medicin og besked på der skal ske noget fremskridt.

Idag er feberen overhovedet ikke faldet, og de piver stadigvæk meget. Afsted til lægen, dommen lungebetændelse, asmatisk bronkitis, og virus. Derfor den høje feber i laaang tid. Øv bøv, hvor har jeg bare ondt i mit moderhjerte.

Så nu har vi også fået en fin maske (til 300 kr) som de skal bruge og pencillin. Og de skriger ved begge dele.  De laver ingenting, sover hele tiden, spiser og drikker meget lidt.  

Lidt medvind og medlidenhed denne her retning, tak.

Og 600 kr fattigere i medicin.

Og tak for I ville læse med.

Små pus;(.

Min søn har også lige været syg med hoste og høj feber siden søndag og han er først nu begyndt at blive frisk.

Rigtig god bedring med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Happiness

Århhhh... Rigtig god bedring med de små pus! Håber de sover godt i nat.

Vi måtte selv en tur til lægevagten her til aften, og også lungebetændelse Lukas har så også asmatisk bronkitis, så kender følelsen

Han skreg også i staretn og sprællede sig løs.Men nu sidder han fint og får den. Vi tæller højlydt til 10 hver gang mens han sidder på skødet. Og så klapper vi bagefter  

Jeg gjorde det at jeg tog den pose masken ligger i, og så kiggede i den og lukkede den igen med et skævt smil og sagde "spændende lyde". Så blev han interesseret i den.

Og så puttede jeg først masken på mig (uden medicin ), og min mand talte til 10. Og så var det Lukas´tur. Bagefter klappede vi og roste ham til skyerne (selv om han skreg de første gange) og så fik han lov at putte masken i posen igen, og vi lagde den sammen ned i skuffen.

Det tog et par gange, og nu kommer han faktisk løbende hen imod os, når han ser posen Før det kæmpede vi med den hver gang i godt og vel 1½-2 uger, og måtte nærmest være 2 til at holde ham 

Det blev lige en lang smøre Men igen god bedring med dem begge, håber de hurtigt er friske!

Anmeld

18. januar 2013

Frk.S

Årh nej, hvor er det synd for dem. 
Det er slet ikke til at holde ud når ens pus er så dårlige.

Rigtig god bedring med dem begge - håber de snart er helt ovenpå igen. 

Anmeld

19. januar 2013

twinny

Mange tak, tøser. de havde drengene brug for. De har det meget bedre i dag. feberen er faldet. Så mor er glad.

Og tak for jeres råd med masken. Dog sagde lægen, dette var kun i forbindelse med sygdom de havde det, så tror ikke det bliver nødvendigt i længere tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.