kirsti skriver:
Hernede ved Nykøbing er der den sødeste gamle mand, han går 20km med sin rolator HVER dag, i AL slags vejr og jeg har tit set ham ude ved landevejen!
jeg snakkede med ham den ene dag da jeg mødte ham på vej hen og hente Noah, og som han sagde: man må jo sørge for at gå mens man er ung!
han er sgu inspirerende, og nu får i altså lige billede af artiklen der er i avisen i anledning af hans 90års fødselsdag.

Ja, det er må være dejligt at være oppe i årene og så stadig kunne bevæge sig rundt - selvom det tager lidt længere tid end for 40 år siden. Min farfar er 89 år og cykler mange km og har altid gjort det, han går til dans, underviser på det lokale aktivitescenter i kunstmaling, laver udstillinger, går ture og har også fået en yngre "veninde" efter min farmor døde.
Lige da min farmor døde satte han "kukkassen" ned i kælderen fordi ellers vidste han at han ville sygne hen ligeså stille.
Han rejser også fortsat til Canada og USA - og så længe der ikke er sat en fysisk stopper for det, så fortsætter han nok til han ikke er her mere.
Og ja, det er inspirerende!
/Fenja 
Anmeld