Sex efter æo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Vi fik atvide vi skulle lade være i en uge mener jeg.. Men for en sikkerhedsskyld lagde vi det op hylden i alle 14 dage indtil bp svar..

Ja det er jo nok også bedst sådan, men det er bare mange forskellige ting der står på Google, og vi havde ikke fået noget at vide fra klinikken nemlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Putte85

Anonym skriver:

Okay 

Men crinone er jo 15 dage inkl ægoplægningsdagen, for mig i hvert fald  Skal du tage det mere end det?

Jeg skulle tage crinone indtil omkring uge 9-10 mener jeg.

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Putte85 skriver:

Jeg skulle tage crinone indtil omkring uge 9-10 mener jeg.

Okay, underligt jeg ikke har skulle det så.

Anmeld

21. januar 2013

Putte85

Anonym skriver:

Okay, underligt jeg ikke har skulle det så.

jeg tror det er meget forskelligt fra klinik til klinik.

Anmeld

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Putte85 skriver:

jeg tror det er meget forskelligt fra klinik til klinik.

Ja det er nok ikke umuligt, men der må jo bare være en grund til at nogle klinikker siger man skal.

Anmeld

21. januar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja det er nok ikke umuligt, men der må jo bare være en grund til at nogle klinikker siger man skal.

Det kommer an på årsagen til at man er i behandling.. Om man har mistet før og om det er et fryseforsøg hvor længe corinne skal bruges..  

Anmeld

23. januar 2013

Putte85

ønskebarn74 skriver:

Det kommer an på årsagen til at man er i behandling.. Om man har mistet før og om det er et fryseforsøg hvor længe corinne skal bruges..  

Jeg har aldrig mistet tidligere, og fik crinone en gang om dagen indtil ca. uge 9 - det var frisk forsøg.

Gik i Skive.

Anmeld

23. januar 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

Ville lige høre hvad I har fået at vide ang. sex efter ægoplægning?

Vi ved nemlig ikke helt om vi tør, da jeg blev gravid udenfor livmoderen sidst, og vi måske er bange for at vi har "rystet" det løs.

Når man googler det, er der mange forskellige ting som folk har fået at vide af deres klinik. Alt fra et par dage, til 7 dage, til 14 dage efter æo - og ja slet ingen orgasme i de 14 dage. 

Hmm. Hvad har i fået at vide? For vi har slet ikke fået noget at vide ang sex 

Du må hverken have sex eller orgasme, 14 dage efter ÆO .. Dette pga. Sammentrækninger i livmoderen. Herefter må du kun have sex med kondom pga. Crinonegelen som de fleste får .. Den kan give udslet på mandens sager nemlig

Dette er hvad vi har fået afvide, og det er min opfattelse at det er det de fleste får afvide

Anmeld

23. januar 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

Okay 

Men crinone er jo 15 dage inkl ægoplægningsdagen, for mig i hvert fald  Skal du tage det mere end det?

Jeg skal også tage crinonen til uge 10 ca. Hvis jeg bliver gravid

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Jeg skal også tage crinonen til uge 10 ca. Hvis jeg bliver gravid

Okay, tak for svar 

Hvis jeg står med positiv test, ringer jeg lige til klinikken og hører om jeg skal have noget mere crinone, for har kun fået udleveret til og med testdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.