Jeg er herinde for at hjælpe andre - og fandt dig som sagt på nettet.
Ingen skal udsættes for det, som vi er blevet udsat for, hvis jeg har noget at skulle sige.
Ingen har hjulpet mig, jeg har selv fundet ud af alt sammen selv. Og det er sørme belastende og opslidende - især når man er dødsyg, stresset over alle de numre, som forsikringen udsætter en for, og så også har firma og folk der skal holdes ved lige og til ilden....
Og du har krav på øjeblikkelig genhusning - glem ikke det. Du skal kun gå efter 5-stjernet sommerhuse, for det er opslidende at bo et sted, der ikke er dit eget, og det bliver dit hjem i laaaaaaaaaaaaaaang tid. Vi boede ude i 6½ måned, og flyttede 12 gange, fordi forsikringen ikke havde styr på tingene

Lad være med at lægge noget ud for dem, de skal betale det hele, sørg for at skrive det til dem på mail eller få dem til at bekræfte det. Så sætter du dig igang nu med at søge på dansommer og andre sites, hvor der er sommerhuse. Alternativt kunne du også gå ind og søge på huse, der har været til salg i laaaaaaaaang tid og rette henvendelse til sælger/mægler og spørge om du kan langtidsleje huset - det har jeg gjort, og havde jeg vidst dengang, hvad jeg ved nu, ville det have været den bedste løsning.
Sommerhuse hænger mig laaaaaaaaaaangt ud af halsen efter forrige år

Annelise
Anmeld