Er det i orden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Pessimisten

Min kæreste har endelig fået svar på hans sædprøver. Første viste nedsat kvalitet, og anden har nu tydeliggjort at hans sædkvalitet var særdeles nedsat. Jeg er blevet fertilitetsudredt, og fejler intet og er derfor blevet henvist til fertilitetsbehandling på Hvidovre hospital.

Mit dillemma er, at jeg faktisk er lettet over at det er dét, der er galt!! at det Er derfor vi efter halvandet år stadig ikke er blevet gravide... problemet er bare, at min kæreste vender det enormt meget ind ad, og tænker 'det er ikke meningen at jeg skal kunne lave børn'.. Og det er vildt frustrerende, for han er den mest fantastiske mand jeg nogensinde har mødt, og jeg bliver helt ked af, at han ikke selv ved hvor heldig vores børn kommer til at være, med verdens bedste far. 

puuuh, synes godt nok ikke det er nemt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Pessimisten skriver:

Min kæreste har endelig fået svar på hans sædprøver. Første viste nedsat kvalitet, og anden har nu tydeliggjort at hans sædkvalitet var særdeles nedsat. Jeg er blevet fertilitetsudredt, og fejler intet og er derfor blevet henvist til fertilitetsbehandling på Hvidovre hospital.

Mit dillemma er, at jeg faktisk er lettet over at det er dét, der er galt!! at det Er derfor vi efter halvandet år stadig ikke er blevet gravide... problemet er bare, at min kæreste vender det enormt meget ind ad, og tænker 'det er ikke meningen at jeg skal kunne lave børn'.. Og det er vildt frustrerende, for han er den mest fantastiske mand jeg nogensinde har mødt, og jeg bliver helt ked af, at han ikke selv ved hvor heldig vores børn kommer til at være, med verdens bedste far. 

puuuh, synes godt nok ikke det er nemt  

Alle ville føle at, sådan en nyhed var et slag i hovedet 

Jeg fik af vide at det var mig den var gal med, at jeg havde PCO og derfor ikke så nemt ville kunne få børn (hvis jeg overhovedet kunne få børn)  jeg fik endda en depression fordi det var så nedslående  at vide jeg måske aldrig fik børn.

Det er en hård nyhed og det er nu du skal støtte din kæreste mere end nogensinde  I skal nok finde en løsning på klinikken og han skal nok komme sig over chokket eller i hvert fald få det bedre med hans nedsatte funktion 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.