Ingen mens i nu 50 dage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

mpr

Lahn11 skriver:

Er det mere end 6 måneder du stoppede med f.eks. P piller ?? 

Min mens var sygt mærkelig et helt år efter jeg stoppede og mener de siger 6 måneder med udeblivelse af mens eller lign. Er normalt .. 

Det noget skidt .. 

Jeg stoppede på p-piller i oktober og har haft en pille mens og to rigtige menstruationer en d. 20 november og en d. 30 og nu ingen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

mpr

Pessimisten skriver:

Øv - jeg kan virkelig godt sætte mig ind i din situation. Jeg droppede p pillern januar ved et tilfælde, da jeg frog på ferie med mens, og glemte at få dem med. De tre efterfølgende måneder var min cyklus nogen lunde stabil. Men da vi fik snakken og at starte PB, gik der lidt over tre måneder (!!!) før jeg vil min menstruation. 

jeg ved ikke hvad der gjorde at den pludselig kom, men det var ikke en skæg periode. Den har været regelmæssig siden, så tror ba re min krop har været totalt stresset i den periode...

håber på det bedste for dig,  og at læggen kan fortælle dig noget som alle dine graviditetstests ikke har kunne.  

Herfra

Ih det er så fustrerende! Jeg tænker ikke så meget på pb i hverdagen det eneste der indikere at pb er igang er at vi ikke beskytter os længere så det irritere mig gevaldigt at den bare er blevet væk  

Indtil videre har lægens g-test vist det samme som mine egne :/ har været dernede 3 gange indtil videre så næste gang ved jeg ikke lige hvordan jeg skal tænke.. for tror ikke på at der kan komme en positiv dernede :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.