Få fødslen igang ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Mum33

Kom gerne med jeres gode råd ( ved godt nogen siger man ingenting kan gøre) til hvordan man sætter fut i fødslen. Orker ikke at være gravid mere  Hvad gjorde i og virkede det ? Og jeg ved godt tålmodighed - men er bare SÅ klar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

CaWi

E. B. skriver:

Kom gerne med jeres gode råd ( ved godt nogen siger man ingenting kan gøre) til hvordan man sætter fut i fødslen. Orker ikke at være gravid mere  Hvad gjorde i og virkede det ? Og jeg ved godt tålmodighed - men er bare SÅ klar. 

Jeg fødte fem dage før tid.

Vi har plankegulv i hele vores lejlighed, så da jeg var 39+1 gik jeg i gang med at støvsuge og vaske alle gulvene + trappeopgang. Altså med gulvskruppe og gulvklud. Puha det var hårdt. Om aftenen da jeg gik i seng, startede det så småt med mens smerter.

Ved jo ik om det var det der gjorde jeg gik i gang. Men tro kan flytte bjerge

Anmeld

18. januar 2013

Solstrålebørn

Kan kun sige - Lad vær og vent til det selv går igang...  

Havde det selv på samme måde med begge min graviditeter, bed i det sure æble og ventede til der skete noget... 

Hvis du skulle prøve at få gang i det, så hold dig endelig fra Amerikansk Olie, det giver meget dårlig mave og du skal rende på toilet hele tiden... 

Anmeld

18. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

traskede rundt i parken her i byen og fodrede ænder og tog billeder og bare nød den gode luft og selskabet med min kæreste

dagen hvor det gik igang havde vi snakket med JM om igangsættelse og skulle ringe for at få en tid til det... det "skræmte" det igang så fødte samme aften som jeg havde ringet XD

Så måske tænke hvor meget du ikke har lyst til igangsættelse og alle de tanker der kunne følge med der og "skræm" din krop ved at mærke efter hvordan det måske ville føles at blive igangsat

Anmeld

18. januar 2013

Risen

Den gik i gang, da jeg opgav at prøve at få den i gang..  

Anmeld

18. januar 2013

baby012

Spiste en hel ananas

der er et stof i som kan påvirke de hormoner som barnet udskillerner bed fødslen .. Et døgn efter gik min fødsel igang.  

råd fra JM.. 

Men der skal rigeligt med mængder til  

Anmeld

18. januar 2013

Miin'Baby'Mus

E. B. skriver:

Min jordemoder siger at det alt sammen er myter og HVIS det endelig er at så skal der store mængder til   

Har nemlig også spurgt, gider ikke og være gravid mere hehe 

Anmeld

18. januar 2013

Nessie

Du kan evt. prøve med zoneterapi?
Nogen siger at de kan sætte gang i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.