Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Er lige kommet i tvivl.... Når man skal se ca beløbet på hvor meget boligstøtte man kan få, så skal man skrive hvor meget msn får om året, men skal beløbet være med børn og unge ydelsen og pengene man får fra faderen?
Er lige kommet i tvivl.... Når man skal se ca beløbet på hvor meget boligstøtte man kan få, så skal man skrive hvor meget msn får om året, men skal beløbet være med børn og unge ydelsen og pengene man får fra faderen?
Nej kun din løn
De andre ydelser anses ikke som indtægt.
Vh. Louise
Mamalou skriver: TTu Nej kun din løn De andre ydelser anses ikke som indtægt. Vh. Louise
TTu
Husk det er før skat..
Christina9870 skriver: Husk det er før skat..
Mettefpigen skriver: Tusind tak for svar :-) blev lige helt i tvivl, skal ikk lige sige jaa til noget som man lige pludselig ikk har råd til ;-)
Tusind tak for svar :-) blev lige helt i tvivl, skal ikk lige sige jaa til noget som man lige pludselig ikk har råd til ;-)
Nej det er vigtigt at få det hele på plads. Regner du ud på nettet? Altså boligstøtten? For den var misvisende for mig. Den sagde jeg ville få 700 kr og da det kom til stykket, kunne jeg ingenting få, fordi jeg tjener for meget...
Så jeg synes du skal tjekke op inden du skriver under
Mamalou skriver: Nej det er vigtigt at få det hele på plads. Regner du ud på nettet? Altså boligstøtten? For den var misvisende for mig. Den sagde jeg ville få 700 kr og da det kom til stykket, kunne jeg ingenting få, fordi jeg tjener for meget... Så jeg synes du skal tjekke op inden du skriver under Vh. Louise
Mettefpigen skriver: Kan man ringe ind og gøre det?.... For kæresten og jeg er lige gået fra hinanden så der er mange ting jeg skal have styr på... Og med børnebidraget som han skal give får man det hvert halve år? Det synes jeg nemlig jeg har hørt....
Kan man ringe ind og gøre det?.... For kæresten og jeg er lige gået fra hinanden så der er mange ting jeg skal have styr på... Og med børnebidraget som han skal give får man det hvert halve år? Det synes jeg nemlig jeg har hørt....
Du skal gå på borgerservice i den by du bor i og udfylde papirerne til boligstøtte.
Faderen betaler fædrebidrag hver måned.
LMX skriver: Du skal gå på borgerservice i den by du bor i og udfylde papirerne til boligstøtte. Faderen betaler fædrebidrag hver måned.
Du kan godt ringe ind og et overslag (eller hvad man skal kalde det) på hvad du vil få i boligsikring, hvis du har en lejlighed på hånden. Og ja, far betaler hver måned Hvis du er usikker på om far vil betale, så ville jeg ansøge statsforvaltningen om at sætte ham i bibragt. Så får du en afgørelse derfra, som du kan tage med på kommunen (borgerservice) hvis han ikke betaler
held og lykke med det!
vh. Louise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128