hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej. Når man har fået tilkendt en revalidering har jeg hørt man man også får hjælp til bøger, hvis man er på uddannelse er det rigtigt? Følger det med revalideringen eller er det noget som skal søges ved siden af? Håber nogen kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Mom2

Anonym skriver:

Hej. Når man har fået tilkendt en revalidering har jeg hørt man man også får hjælp til bøger, hvis man er på uddannelse er det rigtigt? Følger det med revalideringen eller er det noget som skal søges ved siden af? Håber nogen kan hjælpe?

Har du fået tilkendt revilidering?

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

Har du fået tilkendt revilidering?

Ja det har jeg

Anmeld

17. januar 2013

Mother-love

Jeg tror du skal søge om det udover din revilidering. Men er ikke 100 procent sikker. Da det jo kun er en støtte for at du ikke skal gå på su eller elevløn. Men synes du skal ringe til din sagsbehandler. De ved nok mere om det

Anmeld

17. januar 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Ja, du får betalt dine bøger, det foregår oftes sådan at du får en EAN-nr. du kan "betale" med ved boghandlen, dernæst sender du kopi af regningen samt litteraturlisterne til din sagsbehandler,

eller du køber selv bøgerne og sender regning og kvitt. ind til din sagsbehandler, somså retunere pengene til dig

Men ring til din sagsbehandler, det er meget forskelligt, hvad der foretrækkes ved hver kommune.

Anmeld

17. januar 2013

Mom2

Anonym skriver:

Ja det har jeg

Okay. Må jeg spørge om grundlaget for at søge? (ikke fordi jeg vil hakke dig ned eller noget)
Min kæreste er ved at blive vurderet ved læger mm. og vi har en del bøvl med kommunen på trods af, at han har en kronisk lidelse og det er derfor han søger.. Synes det er ret frustrende at stå på sidelinjen, for kan se hvor hårdt det er for ham. Specielt efter at de i dag sagde han formentlig ikke får det, på trods af kronisk lidelse!

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

Okay. Må jeg spørge om grundlaget for at søge? (ikke fordi jeg vil hakke dig ned eller noget)
Min kæreste er ved at blive vurderet ved læger mm. og vi har en del bøvl med kommunen på trods af, at han har en kronisk lidelse og det er derfor han søger.. Synes det er ret frustrende at stå på sidelinjen, for kan se hvor hårdt det er for ham. Specielt efter at de i dag sagde han formentlig ikke får det, på trods af kronisk lidelse!

Har du en privat mail eller noget ønsker ikke at udstille mig selv her inden, men vil meget gerne besvare dit spørgsmål. 

Anmeld

17. januar 2013

Mom2

Anonym skriver:

Har du en privat mail eller noget ønsker ikke at udstille mig selv her inden, men vil meget gerne besvare dit spørgsmål. 

Forståeligt.. Kan du ikke sende mig en privat besked herind ?

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

Forståeligt.. Kan du ikke sende mig en privat besked herind ?

Jo det viste jeg ikke man kunne. 

Anmeld

17. januar 2013

Mom2

Anonym skriver:

Jo det viste jeg ikke man kunne. 

Kan man Hvis du går ind på min profil, kan du under profilbillede trykke noget med send brev/post..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.