Urin & udflåd lugter, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.363 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har nogle lugtgener, dvs. min urin, samt udflåd lugter grimt.

Jeg har fået taget prøver hos lægen, både fra urinrøret og også noget sekret fra skeden, de var helt normale.
Jeg har så været til gynækolog, som sagde jeg skulle prøve Vaginal Balance fra Matas, hvilket jeg gjorde i 7 dage (som man skulle) uden resultat!

Hvad pokker kan jeg så gøre? Nogle der har oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Lady Marion <3

Prøv at lad være med at bruge sæbe dernede (ej heller intimsæbe)  dagligt . Prøv at brug kondom eller få din mand til at hive sig ud før sædafgang ,, skift trusser/trusseindlæg ofte (flere gange dagligt)

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Prøv at lad være med at bruge sæbe dernede (ej heller intimsæbe)  dagligt . Prøv at brug kondom eller få din mand til at hive sig ud før sædafgang ,, skift trusser/trusseindlæg ofte (flere gange dagligt)

Okay, Tak.. Vi bruger dog allerede kondom, men det med at skifte trusser flere gange, vil jeg huske. Samt ikke at vaske mig med intimsæbe, dette gør jeg nemlig også.

Men kan det da påvirke lugten på urinen?

Anmeld

20. januar 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Okay, Tak.. Vi bruger dog allerede kondom, men det med at skifte trusser flere gange, vil jeg huske. Samt ikke at vaske mig med intimsæbe, dette gør jeg nemlig også.

Men kan det da påvirke lugten på urinen?

Tja   ved jeg egentlig ikke , måske hvis du er fyldt med svamp ??  Nu kan jeg dårligt huske om du er blevet podet ? Både i urinrør og skede ?

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Tja   ved jeg egentlig ikke , måske hvis du er fyldt med svamp ??  Nu kan jeg dårligt huske om du er blevet podet ? Både i urinrør og skede ?

Jo, det er jeg.. Og der var ingenting!

Derfor jeg synes det er såå underligt.

Anmeld

20. januar 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Jo, det er jeg.. Og der var ingenting!

Derfor jeg synes det er såå underligt.

Jeg er lige blevet podet hos en gyn. Fra mit urin rør . får først svar om 3 uger da den skal dyrkes hos statens serum institut .. Der er podet for en meget speciel bakterie som er i familie med klamydia .. Har du ventet 3 uger på svar ?? Den giver nemlig en masse gener i urinrør.

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Jeg er lige blevet podet hos en gyn. Fra mit urin rør . får først svar om 3 uger da den skal dyrkes hos statens serum institut .. Der er podet for en meget speciel bakterie som er i familie med klamydia .. Har du ventet 3 uger på svar ?? Den giver nemlig en masse gener i urinrør.

Jeg kan ikke huske hvor længe jeg ventede, men ihvertfald ikke i 3 uger

Anmeld

20. januar 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Jeg kan ikke huske hvor længe jeg ventede, men ihvertfald ikke i 3 uger

Det jo bare et skud i tågen , men måske det er den ?? Kan ikke huske hvad han kaldte den , men kan fortælle dig det om 2 uger når jeg får svar på min

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Det jo bare et skud i tågen , men måske det er den ?? Kan ikke huske hvad han kaldte den , men kan fortælle dig det om 2 uger når jeg får svar på min

Ja, det kan du
Men hvordan får man den, ved ud det?

Anmeld

20. januar 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Ja, det kan du
Men hvordan får man den, ved ud det?

Jow  den er sexuelt overført og rolig  jeg har været i fast forhold over 6 år , lægen sagde den kan ligge latent hos manden og pludselig dukke op , det var helt alm . jeg først mærker den nu ,, det betød ikke at hverken jeg eller ham har været utro .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.