Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg tænker... hvorfor skulle man ik måtte det?? man må som pædagog og sygeplejeske... hvorfor så ik som jordmor?
Det tror jeg ikke der er regler for... Men skal ikke kunne sige det!
Tattoos er jo alm. i "gadebilledet" nu... så der er ikke mange der ser skævt til det mere... (som sådan)
Jeg har en jordemoder-veninde der har et par synlige tatoveringer, og har ikke hørt at det har været noget problem Så det tror jeg bestemt
Kay skriver: jeg tænker... hvorfor skulle man ik måtte det?? man må som pædagog og sygeplejeske... hvorfor så ik som jordmor?
MorDk skriver: Det tror jeg ikke der er regler for... Men skal ikke kunne sige det! Tattoos er jo alm. i "gadebilledet" nu... så der er ikke mange der ser skævt til det mere... (som sådan)
Rosengreen skriver: Jeg har en jordemoder-veninde der har et par synlige tatoveringer, og har ikke hørt at det har været noget problem Så det tror jeg bestemt
Anonym skriver: ja det er nemlig rimelig normalt nu at man har det. kan også være hende min veninde der sagde det bare skulle ødelægge det for mig
ja det er nemlig rimelig normalt nu at man har det. kan også være hende min veninde der sagde det bare skulle ødelægge det for mig
Jeg har ikke haft problemer "endnu" og min ene underarm er fyldt ud!
MorDk skriver: Jeg har ikke haft problemer "endnu" og min ene underarm er fyldt ud!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128