Anbefal en tattovør i Aalborg eller omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Mamalou

Hej alle!

Jeg vil gerne have lavet en tattovering, og vil høre hvem man skal vælge i Aalborg eller omegn?

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

L&V

Mamalou skriver:

Hej alle!

Jeg vil gerne have lavet en tattovering, og vil høre hvem man skal vælge i Aalborg eller omegn?

Vh. Louise

Magoo Tattoo er det fedeste og mest kreative sted jeg nogen sinde har set, det ligger godt nok i silkeborg men det er en dejlig by så man ku jo gøre en tur ud af det.. De er så dygtige især Teddy

http://www.magoo-tattoo.dk/

Anmeld

17. januar 2013

Mamalou

Månsson skriver:

Magoo Tattoo er det fedeste og mest kreative sted jeg nogen sinde har set, det ligger godt nok i silkeborg men det er en dejlig by så man ku jo gøre en tur ud af det.. De er så dygtige især Teddy

http://www.magoo-tattoo.dk/

Der er godt nok lidt af en køretur derned Men jeg er helt enig med dig i, at det er en dejlig by. Min veninde har boet i Silkeborg

Har du fået lavet tatovering hos dem?

Anmeld

17. januar 2013

Mom2

Mamalou skriver:

Hej alle!

Vh. Louise

Nu kan jeg ikke lige huske hvad den hedder, men den der ligger overfor Friends ved tyren på Vesterbro kan godt anbefales.

Anmeld

17. januar 2013

DitteFisk

Christina9870 skriver:

Nu kan jeg ikke lige huske hvad den hedder, men den der ligger overfor Friends ved tyren på Vesterbro kan godt anbefales.

Artistic, ja dem vil jeg også anbefale.

Anmeld

17. januar 2013

Mamalou

Gigl skriver:

Artistic, ja dem vil jeg også anbefale.

Jeg har været inde forbi en dag, men blev mødt af en træls attitude, så gik igen uden at bestille tid. Jeg har nemlig hørt, at de er de bedste i Aalborg, men fik et dårligt indtryk efter den episode. 

Er du blevet tusset der? Hvis ja, hvad? Hvis jeg må spørge

Anmeld

17. januar 2013

Mamalou

Christina9870 skriver:

Jeg har været inde forbi en dag, men blev mødt af en træls attitude, så gik igen uden at bestille tid. Jeg har nemlig hørt, at de er de bedste i Aalborg, men fik et dårligt indtryk efter den episode. 

Anmeld

17. januar 2013

Mom2

Mamalou skriver:

Okay. De gange jeg har været der, har de været super søde og meget imødekomne. De siger nej, hvis de ikke føler, at de kan lave det ordentlig, uanset hvor meget man ønsker sig det pågældende motiv hvilket jeg godt kan lide..

Jeg er ikke men min eks blev. Han fik lavet to svaler på brystet, rigtig flot arbejde

Anmeld

17. januar 2013

DitteFisk

Mamalou skriver:

Tja, det kan jeg godt følge dig i. Attituden. Den mærkede jeg også. Men dygtige er de, hvis man kan se ud over det andet. En af deres tattovører flyttede vist og lavede sin egen på Boulevarden (Boulevarden Tattoo tror jeg bare den hedder). 

Jeg har fået lavet min søns navn på håndledet og en fisk på skulderbladet hos Artistic (men det var af ham, der flyttede nu jeg husker efter)

Anmeld

17. januar 2013

Mamalou

Christina9870 skriver:

Okay. De gange jeg har været der, har de været super søde og meget imødekomne. De siger nej, hvis de ikke føler, at de kan lave det ordentlig, uanset hvor meget man ønsker sig det pågældende motiv hvilket jeg godt kan lide..

Jeg er ikke men min eks blev. Han fik lavet to svaler på brystet, rigtig flot arbejde

Det er også fedt, at de siger fra. Jeg må prøve at gå ind og snakke med dem igen. Jeg har en gammel tatovering de skal kigge på, som jeg gerne gøre noget ved og så vil jeg gerne have noget tekst... 

Du skal have tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.