Hyggetråd om Film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

MyLove E

Hej.

Der har været en del om yndlings film, men syntes denne skal handle om den film i havde lyst til at se lige nu:-):-)

Jeg har vildt lyst til at se Coyote ugly.. Lå på sofaen og hørte 90 musik og så kom der en sang som er med i den. Og fik så VILDT lyst til at se den:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Chris86

Tauf skriver:

Hej.

Der har været en del om yndlings film, men syntes denne skal handle om den film i havde lyst til at se lige nu:-):-)

Jeg har vildt lyst til at se Coyote ugly.. Lå på sofaen og hørte 90 musik og så kom der en sang som er med i den. Og fik så VILDT lyst til at se den:-):-)

Tænkte på selv samme film den anden dag! Fik den bare ikke set inden jeg glemte alt om det igen

Anmeld

17. januar 2013

Muhmi

Jeg har ikke lyst til at se film lige nu... Men "The Walking Dead" serien... Hvert afsnit er 45 min - 1 time langt så det kan vel næsten kalde en masse film

TOTAL yndslingsserie

Anmeld

17. januar 2013

banana3

Muhmi skriver:

Jeg har ikke lyst til at se film lige nu... Men "The Walking Dead" serien... Hvert afsnit er 45 min - 1 time langt så det kan vel næsten kalde en masse film

TOTAL yndslingsserie

Uhhh ja ! Den er VIRKELIG også bare et hit her

Anmeld

17. januar 2013

Troldemommi

Jeg har lyst til at se phineas og ferb tegnefilm 

Anmeld

17. januar 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

TOTAL yndslingsserie

Hvad handler den om? Har du den? Må vi måske låne den. Vi kan godt lide serier fordi de har den der længde. Men vi mangler lidt en ny..:-)

Anmeld

17. januar 2013

hautecouture

Tauf skriver:

Hej.

Lige nu?? 

Crazy, stupid love ...

Den fandme sjov synes jeg og Ryan Gosling er jo bare sååååå fræk

ellers er mine typiske gengangere af film:

The Hangover 1+2 

Grease

Due Date

Hooligans

Titanic

Cocktail

Pearl Harbor

Anmeld

17. januar 2013

Muhmi

banana3 skriver:

Uhhh ja ! Den er VIRKELIG også bare et hit her

Hehe, så tænker jeg at du ligesom os sidder på nåle for at den begynder igen til februar?

Vi er lige nu igang med at gense sæson 2, de er lige kommet til farmen Vi ser lige for tiden mellem 1 og 3 afsnit pr. aften.. Kommer an på hvor tidligt vi kan få lillebøvsen til at sove

Anmeld

17. januar 2013

banana3

Muhmi skriver:

Hehe, så tænker jeg at du ligesom os sidder på nåle for at den begynder igen til februar?

Vi er lige nu igang med at gense sæson 2, de er lige kommet til farmen Vi ser lige for tiden mellem 1 og 3 afsnit pr. aften.. Kommer an på hvor tidligt vi kan få lillebøvsen til at sove

Vi kunne slet slet slet ikke få nok, og var tiden til det, så kunne man snilt se det HELE dagen hvornår til feb. Kommer det? Og hvilket program? Vi har set lidt som en kammerart hentede til os, skide smart! Så nu menter vi til det næste kommer !!! haha

Anmeld

17. januar 2013

Muhmi

Tauf skriver:

Hvad handler den om? Har du den? Må vi måske låne den. Vi kan godt lide serier fordi de har den der længde. Men vi mangler lidt en ny..:-)

Vi har alle afsnit... Men ikke lovlige desværre... 

Den handler om en politimand som vågner op af koma efter at være blevet skudt... Hans jagt efter hans familie, fordi verdenen er blevet overtaget af zombier mens han lå i koma... Virkelig spændende og FED serie!! Virkelig gode skuespillere, spænding fra start til slut, samt intriger og kærlighed (Ikke romantisk, men lidt til tider)

Jeg kan KUN anbefale den her serie til folk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.