Hej kvinder,
Jeg går og døjer rigtigt meget med dårlig selvværd for tiden - over i det faglige aspekt. Jeg går på en mellemlang videregående uddannelse som jeg for det meste er rigtig glad for. Mit første år gik mere end strålende og jeg fik faktisk at vide, af mine lærere at de var i tvivl om hvordan de skulle udfordre mig fagligt. Jeg fik desuden kun 10-12 i karakterer (ikke årskarakterer, men skriftligt og eksamner)
Nu er jeg så startet på andet år i sommer og har lige siden højst fået 7 i skriftlig afleveringer. Jeg føler mig så dum - og dårlig at jeg slet ikke har lyst til at gå til eksamen. Jeg ved godt at 7 og 4 er okay - men ikke når man gør sit allerbedste. Jeg kan ikke forstå hvordan man kan falde så meget i karakter på et år..
Jeg er gravid hvilket selvfølgelig har spillet ind i forhold til træthed osv, - MEN ikke på mine skriftlige afleveringer..
Jeg har det så skidt og kan mærke jeg bare slet ikke har lyst til at være derinde mere og føler slet ikke jeg kan klare mine eksamener.. Hvad skal jeg gøre?
Anmeld