Jer med ipad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Maja_4000

Hvilken form for beskyttelse har I til den ?
Jeg har kigget lidt på den der magnetiske "klap" .. Men kan ikke helt finde ud af hvad der er bedst :s
Kom meget gerne med links til covers og andre sjove ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Jeg har kigget lidt på den der magnetiske "klap" .. Men kan ikke helt finde ud af hvad der er bedst :s

Vi har den der klap fra apple hvor du kan lave en smart fold til 349kr tror jeg vi gav i bilka.
Det fungere fint nok, dog laver det der magnetisme lange streger på skærmen, mystisk.

Anmeld

17. januar 2013

sarahb

køber alt på ebay til den så er der noget at skifte med, magnetiske covers til 60 kr, silikone covers til 15 kr osv...

Anmeld

17. januar 2013

Mother-love

Vi har to og ingen af dem har beskyttelse. Da vi synes detbare er skide irriterende at have på. Den ene er dog flækket i glasset pga min kæreste tabte hans ude på altanen, ned på et flisegulv. Ikke så smart men trods det at Isabella stortset sidder med dem hver dag og de til tider har fået nogle hårde ture på gulvet så er der ikke sket vores noget.

Anmeld

17. januar 2013

Maja_4000

sarahb skriver:

køber alt på ebay til den så er der noget at skifte med, magnetiske covers til 60 kr, silikone covers til 15 kr osv...

Så må det være efterligninger til den pris, ikk? ;b

Anmeld

17. januar 2013

KittyCatta

Jeg kan virkelig ikke anbefale den magnetiske. Du skal have noget, der også beskytter bagsiden af din iPad! Jeg har dette cover til min:  http://www.targus.com/us/ipad/slimcase.aspx

Og hvis din datter skal låne din iPad nogle gange til at spille på, vil jeg anbefale dig, at købe dette:  http://www.fisher-price.com/en_US/products/66016
Min søster købte dette efter, at hendes børn var kommet til at ødelægge skærmen efter leg. Siden da har der ikke været problemer og iPad'en har været på gulvet mange gange siden.

Anmeld

17. januar 2013

sarahb

Maja_4000 skriver:

Så må det være efterligninger til den pris, ikk? ;b

Det er andre mærker end apple, som dem de sælger så mange andre butikker end i apple.

Anmeld

17. januar 2013

An&Jo

Vil bare lige fortælle at beskyttelse ikke altid hjælper..

Jeg har altid haft beskyttelse på iPad'en men ikke på min iPhone og gæt hvilken af tingene der blev smadret da den kyssede gulvet efter at en af ungerne har tabt den..

Anmeld

17. januar 2013

Babydrøm

Maja_4000 skriver:

Vi har beskyttelsefilm på skærmen og sådan en klap der kan foldes så den kan stå på forskellige leder, ved ik lige hvad den heddder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.