Sikke en dræberkat/jagt kat jeg har..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Guldet

Jeg har en maine coon kat.. som har været van til at være indekat, men efter vi flyttede i hus sidste sommer, havde vi den ude i snor i haven hele sommeren.. Men nu er den begyndt at komme helt  uden snor.. og den render ikke væk.. den render lige her i området..

Men altså.. så her i weekenden. Jeg sad lørdag eftermiddag lige ved com, og kiggede lidt, og ligepludselig hørte jeg en mærkelig piv lyd.. og kigger her under spisebordet, og der sidder katten med en lille musvit i munden ..

For smidt katten, men fuglen er helt død-.. ! Den har også taget et par solsorte... Den er virkelig hurtig! ihh altså.. men der er jo desværre ikke så meget at gøre, det er jo kattens natur.. men hader bare når det er fugle,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Kaufie

Hader også når vores katte kommer med fulge - specielt fugleunger, der knap har fløjet deres første tur.....

Det er lidt bedre når de kommer med mus - men behøver de smide dem lige foran hoveddøren, hvor snart 2-årige William ofte går først ud af???

Men det viser vel blot vi har sunde og raske katte, der ikke helt har mistet deres instinkter...

Anmeld

16. juni 2009

Guldet

åhh fugleunger har den heldigvis ikke kommet med endnu...!!

hihi.. Ja musene de skal altid ligges lige foran døren.. de skal jo lige vise deres udbytte..

Men ja heldigvis har vi nogle sunde og raske katte, der gider at gå på jagt..

Anmeld

16. juni 2009

Lilac

det lyder lige som en af vores... Vi boede i lejlighed før vi flyttede til Hadsten og den ene af vores katte var stor killing på det tidspunkt, og fangede en af de store fede duer man har inde i byen... Duen var større end katten på det tidspunkt, og katten kunne naturligvis ikke dræbe duen ordentligt, så jeg måtte hakke dens hoved af med en spade.... Føj, hvor havde jeg det dårligt... er dyreven, og kunne bare ikke klare at se duen ligge og lide... pyh, får det helt skidt bare ved at tænke på det!!! Vær glad for fuglen var død!

Anmeld

16. juni 2009

Guldet

xxx skriver:

det lyder lige som en af vores... Vi boede i lejlighed før vi flyttede til Hadsten og den ene af vores katte var stor killing på det tidspunkt, og fangede en af de store fede duer man har inde i byen... Duen var større end katten på det tidspunkt, og katten kunne naturligvis ikke dræbe duen ordentligt, så jeg måtte hakke dens hoved af med en spade.... Føj, hvor havde jeg det dårligt... er dyreven, og kunne bare ikke klare at se duen ligge og lide... pyh, får det helt skidt bare ved at tænke på det!!! Vær glad for fuglen var død!

åh det lyder også voldsomt..
Ja godt fuglen var død...pyha..

Anmeld

16. juni 2009

Betina88

Vores katte har heldigvis ikk' fanget fugle , og vi bor i lejlighed med en lille terrasse , så de ka' komme ud lidt ..

Men når vi flytter ud til en anden lejlighed , tror jeg godt de ka' finde på at fange fugle ..

Anmeld

16. juni 2009

Lilac

åh det lyder også voldsomt..
Ja godt fuglen var død...pyha..

det var bestemt heller ikke sjovt... nu har de en kattegård så vi kan holde styr på dem, og så finder vi ikke døde fugle og mus spredt rundt i huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.