Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan ikke lade være med at tænke på baby og om jeg er gravid eller om jeg ikke er gravid........ Vi har haft sex meget den her måned og 3 dage før ÆL og 1-2 dage efter ÆL (1-2 fordi det var før midnat men færdig efter )
jeg bliver sindssyg skør.... og de tegn som min krop giver mig er jeg sikker på bare er fordi jeg tænker for meget på at være gravid og få en baby...
drømte i nat at jeg havde en positiv test.... HJÆLP MIG
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er ikke rigtig noget, vi kan hjælpe med. Det eneste, jeg kan sige, er, at du skal passe på med ikke at stresse dig selv for meget, fordi det faktisk kan spænde ben for dig i forhold til at blive gravid. Psyken har meget at sige, og kan desuden også sagtens skabe masser af falske "graviditetssymptomer".
Du er NØDT til at forsøge at holde hovedet koldt og optage dig selv med helt andre ting. Hvad kan du lide at lave? Kan du ikke bruge noget tid sammen med venner og familie? Fordybe dig i en hobby? Også bare for at undgå at blive sindssyg. Jeg kan SAGTENS huske hvordan det var!! for en positiv test snart.
Jeg har det på præcis samme måde pt.Og jeg prøver på at tænke på noget andet, lave noget andet, sådan at tankerne ikke køre på det emne hele tiden...Men man finder ud af at 14 dage er laaang tid, når man venter på resultat
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128