Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har vi indrettet Laura Sofias værelse... Synes lige I skal se det.. =) Hun er kun 5 mdr. og lige nu er det jo pænt og ryddeligt... Snart bliver det bombet med legetøj og rod I know
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ser rigtig fint ud Dejligt med en masse farver
Muhmi skriver: Ser rigtig fint ud Dejligt med en masse farver
Tak =)
Vores hus er ellers meget, sort hvid.. Så tænkte netop jeg ville gå lidt amok på Lauras værelse
HopinWishin skriver: Så har vi indrettet Laura Sofias værelse... Synes lige I skal se det.. =) Hun er kun 5 mdr. og lige nu er det jo pænt og ryddeligt... Snart bliver det bombet med legetøj og rod I know
Hvor er det fint
Har en lille drøm om at få en gyngestol en dag, tænker det ville være skønt at sidde med den lille i sådan en, måske også når man ammer lyder jeg skør? men synes de fleste er så lave i sædet, er jeres det?
AnnL skriver: Hvor er det fint Har en lille drøm om at få en gyngestol en dag, tænker det ville være skønt at sidde med den lille i sådan en, måske også når man ammer lyder jeg skør? men synes de fleste er så lave i sædet, er jeres det?
Det var lige akkurat sådan jeg gik og tænkte allerede før jeg blev gravid - at jeg skulle ha en gyngestol og sidde og amme i Vi fik den i bryllupsgave - da jeg var 3 mdr henne...
Den er købt i Kumo/Danmøbler... Og jeg synes ikke den er lav (jeg er 184 cm høj - ergo lange ben) ... Ulempen er at man skal pakke barnets ben godt ind.. for Lauras fødder ramme armlænet når hun ligger urolig
HopinWishin skriver: Det var lige akkurat sådan jeg gik og tænkte allerede før jeg blev gravid - at jeg skulle ha en gyngestol og sidde og amme i Vi fik den i bryllupsgave - da jeg var 3 mdr henne... Den er købt i Kumo/Danmøbler... Og jeg synes ikke den er lav (jeg er 184 cm høj - ergo lange ben) ... Ulempen er at man skal pakke barnets ben godt ind.. for Lauras fødder ramme armlænet når hun ligger urolig
Godt at høre sådan tænker jeg akkurat også Dejligt jeg ik er den eneste Skønt I fik den i gave
Okay tak, vil tjekke dem det lyder som en god højde, jeg er "kun" 168 cm, så det er super du kan bruge højden Ja okay, tak for rådet
Hvor er det bare superfint!!!!
Vildt fedt! Jeg elsker de gule og lilla farver!
Hvor er det flot! Har i selv malet møblerne? Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128