Hjælp hae dummet mig big time!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har ikke brug for i gokker mig i hovedet - jeg ved godt jeg har lavet en af de tænkeligste dumme fejl ever! 

Var nede ved vores nye DP'er idag og kom til at fortælle om vores gamle DP'er og hvor meget hun har måtte stå igennem for os og vores første og kom i det tilfælde til at tale over mig big. Time!!!! 

Fortalte om et meget beklageligt tilfælde hvor vi en gang havde været inde på sygehuset med vores ældste og at de i det tilfælde havde spurgt os om vi troede vores DP'er misbruge  vores ældste hvortil jeg havde svaret NEJ det kunne jeg bestemt ikke forstille mig, lægen skrev dog alligevel at vi mistænkte det da vi så det i journalen viste vi det straks vores DP'er det og kæmpet for at få det fjernet det kan de desværre ikke men der blev lavet et nortat til at det var en misforståelse fra deres side og det ikke var tilfældet!

da jeg havde sagt det skulle i ha set den nye DP'ers ansigte 

1: det er jo fortroligt

2: hvad tror hun da ikke vi er for nogle 

Hjælp ved ikke hvad jeg skal gøre - har lyst til at flytte, begrave mig, få en ny DP'er mm.

det skal lige siges vores tiderliger dp'er var den bedste!

tør ikke engang at fortælle manden dette!

je. Er et kæmpe fjols taler altid over mig og kan aldrig holde kæft!

hjælp hvad skal jeg dog gøre?

vær sød ikke at gokke mig i hovedet er udemærket klar over min giga fejl 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

B&J

jeg kan nu ikke se noget  glat i at du sagde det, og selv var det måske ikke lige det man skulle snakke om ved første møde men det hele var jo en fejl....

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg kan nu ikke se noget  glat i at du sagde det, og selv var det måske ikke lige det man skulle snakke om ved første møde men det hele var jo en fejl....

hvorfor syntes du ikke det var en fejl? Er bange for at hun får det forkerte indtryk af os 

Vi er familie med mange sygedomme, kampe osv. Er bange for dette var dråben der fik bærget til at flyde over

Anmeld

17. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

hvorfor syntes du ikke det var en fejl? Er bange for at hun får det forkerte indtryk af os 

Vi er familie med mange sygedomme, kampe osv. Er bange for dette var dråben der fik bærget til at flyde over

Nej, hvorfor skulle hun dog det.... jamen det er nok den person jeg er.... for du fortalte hende noget, og hun kan jo ikke danne sig et indtryk af jer når hun ikke kender jer og hvis hun gør ja så er hun helt forkerte dp mor....

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej, hvorfor skulle hun dog det.... jamen det er nok den person jeg er.... for du fortalte hende noget, og hun kan jo ikke danne sig et indtryk af jer når hun ikke kender jer og hvis hun gør ja så er hun helt forkerte dp mor....

Det er selvfølelig rigtig nok, men føler bare at vi er for specile (staves) og der er for mange ting galt med os og vi kommer ud i for mange uheldige siuationer og Jeg snakker for meget og har ikke noget filter (hvordan lære jeg dog at få det? ) og værst af ny dp går i legestue med gammel dp

Anmeld

17. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

Det er selvfølelig rigtig nok, men føler bare at vi er for specile (staves) og der er for mange ting galt med os og vi kommer ud i for mange uheldige siuationer og Jeg snakker for meget og har ikke noget filter (hvordan lære jeg dog at få det? ) og værst af ny dp går i legestue med gammel dp

jamen så kender de hinanden så ved den ene person da også det ikke passer.... og du havde jo en super dp mor der kunne leve med jer jamen så kan den nye da også....

du skal da slet ikke tænke sådan og hvis du skal lære at tige på de rigtige tidspunkter jamen så skal du tænke før du snakker

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen så kender de hinanden så ved den ene person da også det ikke passer.... og du havde jo en super dp mor der kunne leve med jer jamen så kan den nye da også....

du skal da slet ikke tænke sådan og hvis du skal lære at tige på de rigtige tidspunkter jamen så skal du tænke før du snakker

Ja men hvordan lære man det? Har ikke længer nogen social fornemmelse

Anmeld

17. januar 2013

Nessie

Det havde jo været anderledes hvis det havde været omvendt, og I virkelig mistænkte den gamle DP'er for noget.

Tror at du har overfortolket den nye DP'ers ansigtsudtryk

Anmeld

17. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja men hvordan lære man det? Har ikke længer nogen social fornemmelse

Hvis du har så store problemer syntes jeg du skal søge om hjælp til det..... har du ingen familie venner du kan snakke med????

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hvis du har så store problemer syntes jeg du skal søge om hjælp til det..... har du ingen familie venner du kan snakke med????

Tror ikke det er så store problemer, tror det vil hjælpe meget når jeg kommer ud og snakker og omgåes andre mennesker end bare lige ungerne, min mand og nærmeste familie! 

Må jo bare øve mig i at tie stille og tænke meget over hvad jeg siger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.