klapvogn - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Miss BananaHammock

Hvilken klapvogn har I/ vil I anbefale?

Regner med at skulle have en til sommer som er nemmere at tage med end barnevognen når vi bare lige skal et smut ned i byen, men som støtter ham nok når han kun er 6 mdr. Og gerne en vi kan bruge næste år også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

L&V

Miss BananaHammock skriver:

Regner med at skulle have en til sommer som er nemmere at tage med end barnevognen når vi bare lige skal et smut ned i byen, men som støtter ham nok når han kun er 6 mdr. Og gerne en vi kan bruge næste år også.

Vi har en emmaljunga men syntes den er crap så ville købe en teutonia hvis jeg sku købe igen

Anmeld

17. januar 2013

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Vi har en emmaljunga men syntes den er crap så ville købe en teutonia hvis jeg sku købe igen

Oki Vi har en emmaljunga barnevogn vi er glade for, men det betyder selvfølgelig ikke at klapvognen er ligeså god.

Anmeld

17. januar 2013

L&V

Oki Vi har en emmaljunga barnevogn vi er glade for, men det betyder selvfølgelig ikke at klapvognen er ligeså god.

Jeg/vi syntes i hvertfald ikke den er pengene værd

Anmeld

17. januar 2013

Kvist

Vi har en Emmaljunga Scooter, den er jeg super glad for.. Den er handy og nem at komme rundt med.. Vi har også haft Emmaljunga Cerox, den sys jeg var rigtig stor og klodset så den solgte jeg og købte scooteren istedet..

Anmeld

17. januar 2013

GUSO

Hej.. Jeg har 2 emmaljunga nitro City og elsker dem.. Vil til hver en tid anbefale den model.. Mvh Camilla

Anmeld

17. januar 2013

nielsen80

Følger lige med i din tråd søde, vi kigger nemlig også. Det er så besværligt at komme rundt med barnevognen.

P.s håber du har fået det lidt bedre.

Anmeld

17. januar 2013

Tulle28

Vi har en Urban jungle / Mountain Buggy og er rigtig glade for den. Det eneste jeg ville ønske var at man kunne indstille den, så barnet både kan vende mod en og væk fra en. Især når de er små, synes jeg det er rart at kunne "holde øje" med dem.

Husk at der kan være penge at spare på de udenlandske hjemmesider, har selv købt på babyjungle.nl og Pramworld.co.uk.

Anmeld

17. januar 2013

modesty

6 mdr. er meget tidligt at starte med klapvogn. Man skal helst vente til 8 mdr. Men det styrer I selvfølgelig selv - og det er også forskelligt fra barn til barn hvornår de er klar. 

Vi har en Mountain Buggy Swift, som på mange måder er superfed - den er meget smal og jeg kan have den med inde i stort set alle butikker. Men det er lige før at den er FOR lille - jeg tror at min søn vokser ud af den inden vi er færdig med klapvogn. Men så køber jeg bare en brugt til 500 kr. og har været enormt glad for at have en lille, handy klapvogn så længe. 

En anden ting med Swift/Urban Jungle er at sædet ikke kan sættes helt lige op i 90 grader. Det hælder lidt. Og det synes jeg er lidt ufedt i forhold til sidestilling. Min søn glider nogle gange lidt ned i sædet selvom han er 15 mdr. og sagtens kan sidde fint.

Derudover er det ærgerligt at man ikke kan vende sædet mod forældrene så man kan se baby når man kører (min dreng har været ligeglad, men hos andre vil det måske være rart at kunne).

Hvis jeg skulle købe en igen, ville jeg nok købe en Easy Walker, som minder meget om Mountain Buggy, og er ligeså god kvalitet (har en veninde der har en). Jeg synes faktisk at den er lidt lækrere end Mountain Buggy. Her:

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=14682

Her er der et par gode deals på dba:

http://www.dba.dk/kombivogn-easywalker-supe/id-89041642/

http://www.dba.dk/baby-jogger-different-tag/id-88700924/

Hvis jeg skulle vælge en anden model, ville jeg vælge en Emmaljunga Nitro City.

Jeg ville til hver en tid gå efter bevægelige lufthjul, da jeg synes at de giver klart den bedste komfort og manøvrering. 

Anmeld

18. januar 2013

Miss BananaHammock

Kvist skriver:

Vi har en Emmaljunga Scooter, den er jeg super glad for.. Den er handy og nem at komme rundt med.. Vi har også haft Emmaljunga Cerox, den sys jeg var rigtig stor og klodset så den solgte jeg og købte scooteren istedet..

Oki. Rart at have med i baghovedet. Synes nemlig at meningen med en kalpvogn netop er at den er nemmere at håndtere og have med end barnevognen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.