En hård 15 mdr. vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Troldemommi

Den 4 Januar var Johanne inde og få sin 15 mdr vaccine, vi fik at vide at en eventuel reaktion ville komme inden for 14 dage, og den kom i stor stil

Mandag, Tirsdag og Onsdag har vi haft en datter der virkede som om hun var besat, hun lavede nærmest ikke andet at at skrige, puhhaaa vores lille skat som normalt er så nem.

For filan hvor er det hårdt at være mor og far når ens lille skat bare har det så skidt med feber og mange skrigeture, vi gik og gik og gik rundt med hende og nussede og trøstede og sørgede for hun fik nok at drikke for mad ville hun overhovedet ikke se på, ikke engang en ostehaps faldt i god jord hos hende.

vi vidste jo godt det var vaccinen og det kun er en kort periode, men en kort periode på tre dage har føltes som meget lang tid, men i nat sov hun fra kl 19.10 til 06.50 og hun var glad da hun vågnede op, så nu håber jeg at det var slut for denne gang

De vaccinationer er hårde men de skal jo haves

Monica 7+6 og som tror hun tager sig en lur på sofaen nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

L&V

Monica P skriver:

Den 4 Januar var Johanne inde og få sin 15 mdr vaccine, vi fik at vide at en eventuel reaktion ville komme inden for 14 dage, og den kom i stor stil

Mandag, Tirsdag og Onsdag har vi haft en datter der virkede som om hun var besat, hun lavede nærmest ikke andet at at skrige, puhhaaa vores lille skat som normalt er så nem.

For filan hvor er det hårdt at være mor og far når ens lille skat bare har det så skidt med feber og mange skrigeture, vi gik og gik og gik rundt med hende og nussede og trøstede og sørgede for hun fik nok at drikke for mad ville hun overhovedet ikke se på, ikke engang en ostehaps faldt i god jord hos hende.

vi vidste jo godt det var vaccinen og det kun er en kort periode, men en kort periode på tre dage har føltes som meget lang tid, men i nat sov hun fra kl 19.10 til 06.50 og hun var glad da hun vågnede op, så nu håber jeg at det var slut for denne gang

Har godt hørt den er slem... Håber det er ovre nu..

Anmeld

17. januar 2013

Troldemommi

Månsson skriver:

Har godt hørt den er slem... Håber det er ovre nu..

Det håber jeg godt nok også  Jeg savner jo min lille pige 

Anmeld

17. januar 2013

baby012

15 måneder !! ??

troede ikke der var en vaccine efter 12 måneder vaccinen før 24 måneder  

Anmeld

17. januar 2013

Troldemommi

Lahn11 skriver:

15 måneder !! ??

troede ikke der var en vaccine efter 12 måneder vaccinen før 24 måneder  

Jo de skal også have en 15 måneders vaccine, den beskytter dem imod mæslinger fåresyge og hunde den hedder MFR Vaccinen  Jeg mener ikke de skal stikkes når de er 2 år, jeg mener det er en helbredsundersøgelse de skal igennem der

Monica

Anmeld

17. januar 2013

baby012

Monica P skriver:

Jo de skal også have en 15 måneders vaccine, den beskytter dem imod mæslinger fåresyge og hunde den hedder MFR Vaccinen  Jeg mener ikke de skal stikkes når de er 2 år, jeg mener det er en helbredsundersøgelse de skal igennem der

Monica

når okay  

rigtig god bedring med hende så 

jeg står selv overfor 1 års. vaccinen.. og ser bestemt ikke frem til den  

Anmeld

17. januar 2013

Troldemommi

Lahn11 skriver:

når okay  

rigtig god bedring med hende så 

jeg står selv overfor 1 års. vaccinen.. og ser bestemt ikke frem til den  

tak, men jeg tror nu det er ovre nu

nej det er ikke sjovt når vores små pus skal stikkes, men det er jo det bedste at gøre for deres egen skyld, held og lykke med din

Monica

Anmeld

17. januar 2013

HeidiØ

Monica P skriver:

Pyyyha ja, ja godt hun ikke fik den lige før jul så

William fik sin d. 3 jan, har overhovedet ikke reageret? Så jeg håber vi går fri. Sys nu også vi havde vores med de tre første vacciner da

Anmeld

17. januar 2013

Troldemommi

HeidiØ skriver:

Pyyyha ja, ja godt hun ikke fik den lige før jul så

William fik sin d. 3 jan, har overhovedet ikke reageret? Så jeg håber vi går fri. Sys nu også vi havde vores med de tre første vacciner da

ja jeg er også glad for hun ikke fik den før jul for hold da op en hård omgang  og når man så selv er snottet, halsbetændelse, kvalme og meget sensitiv pga graviditet så er man virkelig glad for at hun også har en far

Stor respekt til enlige mødre, hvordan gør de det

Anmeld

17. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida har lige fået sin 1 års vaccine og det gik så nemt!  Glæder mig ikke til 15 mdrs vaccinen, har på fornemmelsen at den bliver hård! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.