Hvor tidligt kan man have symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Anonym trådstarter

Hvor tidligt kan man opleve symptomer på graviditet?
Det er 5 dage siden jeg havde ægløsning, og tænker at det er meget tidligt at have symptomer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg vågnede med morgenkvalme dagen efter ægløsning så mit svar er fra dag 1

Men pas på for er det noget man ønsker meget så kan kroppen godt drille og finde på symptomer uden der er noget...

Køb en tidlig test i f.eks. Netto til 39.95 kr. den kan give et hint om der er gevinst eller ej

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

jeg vågnede med morgenkvalme dagen efter ægløsning så mit svar er fra dag 1

Men pas på for er det noget man ønsker meget så kan kroppen godt drille og finde på symptomer uden der er noget...

Køb en tidlig test i f.eks. Netto til 39.95 kr. den kan give et hint om der er gevinst eller ej

Okay hold da op, det var tidligt

Jeg havde slet ikke tænkt over, at det kunne være symptomer på det, for troede slet ikke jeg var så langt i min cyklus fik bare den slemmestes kvalme igår, og den er der stadig. Har meget uro i underlivet og har det generelt bare en smule underligt. Får også sådan nogle jag i mine bryster, og de gør ondt når jeg rører dem.
Puha ved slet ikke om jeg tør teste så tidligt. Vil så nødig blive skuffet. Tror jeg vil se om ikke jeg kan vente mindst en lille uge

Anmeld

17. januar 2013

Sahara82

Anonym skriver:

Hvor tidligt kan man opleve symptomer på graviditet?
Det er 5 dage siden jeg havde ægløsning, og tænker at det er meget tidligt at have symptomer.

Tror måske jeg ville slå helt koldt vand i blodet hvis jeg var dig. Selvom jeg ved det kan være næsten umuligt! Det er som regel lige tidligt nok. Ved godt der findes særtilfælde hvor folk har kunne mærke det, men hvis jeg var dig ville jeg forsøge at skåne mig selv fra at blive for skuffet. Det er højst sandsynligt fordi du er meget opmærksom på det på nuværende tidspunkt. Har selv stået der flere gange, hvor jeg hver gang blev meget ked af at det fordi jeg troede jeg havde følt noget, som viste sig at være snyd!

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

smsh skriver:

Tror måske jeg ville slå helt koldt vand i blodet hvis jeg var dig. Selvom jeg ved det kan være næsten umuligt! Det er som regel lige tidligt nok. Ved godt der findes særtilfælde hvor folk har kunne mærke det, men hvis jeg var dig ville jeg forsøge at skåne mig selv fra at blive for skuffet. Det er højst sandsynligt fordi du er meget opmærksom på det på nuværende tidspunkt. Har selv stået der flere gange, hvor jeg hver gang blev meget ked af at det fordi jeg troede jeg havde følt noget, som viste sig at være snyd!

Jeg har også været der mange gange før, og plejer ikke at tage symptomerne som noget. Forskellen er bare, at jeg denne gang slet ikke troede jeg var så langt i cyklussen. Jeg troede først, at jeg skulle til at have ægløsning i denne uge. Fik så kvalme og ømme bryster igår, og rigtig ondt i hovedet. Så måtte jeg lige kigge i kalenderen, og var så lige en uge bagud i mit hoved. Så jeg har overhovedet ikke været opmærksom på det. Men ja, det er jo ganske umuligt at sige, om det er positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.