Babytøj :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78

Åh ja, har i går og i dag været ved at sortere - de første sække jeg fik fat i var pigetøjet og i dag var det så drengetøjet - og HOLD NU OP hvor har vi dog meget tøj Det var dog vildt!!! OG så alle de minder nu er de jo 8 og 5 år, men når jeg får det babytøj i hænderne, kan jeg næsten dufte dem som babyer

Pigetøjet skal jo ikke i brug igen , så jeg må lige se, om min søster, der har en pige på 2 mdr, kan bruge noget - ellers giver jeg det nok til mødrehjælpen

Og så må jeg lige dele en lille sød en de to store, havde fået et sæt babytøj (som de selv har haft på) hver til deres bamser, og så kunne jeg høre dem lege -

"Hvor gammel er din baby?"

"Den er 1 år"

"Okay, min er lige blevet født"

"Så skal vi passe rigtig godt på den"

De bliver nogle gode storesøskende

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Babydrøm

Taco78 skriver:

Åh ja, har i går og i dag været ved at sortere - de første sække jeg fik fat i var pigetøjet og i dag var det så drengetøjet - og HOLD NU OP hvor har vi dog meget tøj Det var dog vildt!!! OG så alle de minder nu er de jo 8 og 5 år, men når jeg får det babytøj i hænderne, kan jeg næsten dufte dem som babyer

Pigetøjet skal jo ikke i brug igen , så jeg må lige se, om min søster, der har en pige på 2 mdr, kan bruge noget - ellers giver jeg det nok til mødrehjælpen

Og så må jeg lige dele en lille sød en de to store, havde fået et sæt babytøj (som de selv har haft på) hver til deres bamser, og så kunne jeg høre dem lege -

"Hvor gammel er din baby?"

"Den er 1 år"

"Okay, min er lige blevet født"

"Så skal vi passe rigtig godt på den"

De bliver nogle gode storesøskende

Hvor dejligt og hyggeligt Ja de bliver da nogle gode storesøskende 

Anmeld

16. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja de bliver da fantastiske!! Her har thea også fået alt hendes første tøj i str 44 til hendes dukker og bamser, og hun syntes det er hyggeligt at høre historie om da hun selv var aby og havde det på.

Det er vildt så mange sække med tøj, man får gemt. Vi har så fået en pige mere, så det meste bliver genbrugt! Vh stine

Anmeld

17. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
AnnL skriver:

Hvor dejligt og hyggeligt Ja de bliver da nogle gode storesøskende 

Tak Jeg glæder mig helt vildt til at se dem med ham

/ Taco78 

Anmeld

17. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
StineW79 skriver:

Ja de bliver da fantastiske!! Her har thea også fået alt hendes første tøj i str 44 til hendes dukker og bamser, og hun syntes det er hyggeligt at høre historie om da hun selv var aby og havde det på.

Det er vildt så mange sække med tøj, man får gemt. Vi har så fået en pige mere, så det meste bliver genbrugt! Vh stine

Her er det drengetøjet, der kommer i brug igen - har jo en af hver i forvejen Liva og Hjalte elsker også at høre om dengang, de var små I går fandt vi billeder af dem som babyer i noget af det tøj vi pakkede ud Helt vildt hyggeligt

/ Taco78 

Anmeld

17. januar 2013

Babydrøm

Taco78 skriver:

Tak Jeg glæder mig helt vildt til at se dem med ham

Kan jeg godt forstå, bliver så dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.