Heller ikke i denne omgang :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

et-ønske

Så var der heller ingen baby til os i denne omgang

Jeg finder ægløsning hver gang - men jeg får ikke mens af mig selv Det er underligt, især når mit mandlige hormon ikke er særlig højt?!

Jeg skal have lavet en kikkertoperation den 18/3 hvor hele mit underliv vil blive skyllet og tjekket. Overvejer nu om jeg skal starte op på provera og herefter pergotime

Eller skal jeg tage en kort kunstpause indtil efter operationen??
Man kan jo ikke lade være med at tænke på om det så ville have været næste måned der var den heldige for os....

Hvad ville du gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Nessie

Hvor underligt, men det er da godt at du så bliver undersøgt nu.

Det kommer jo an på hvad du vil have det bedst med, men var det mig der stod i din situation, så ville jeg nok vente til det var overstået, og give krop og sjæl lidt ro

Anmeld

17. januar 2013

Rockertand

babywish13 skriver:

Så var der heller ingen baby til os i denne omgang

Jeg finder ægløsning hver gang - men jeg får ikke mens af mig selv Det er underligt, især når mit mandlige hormon ikke er særlig højt?!

Jeg skal have lavet en kikkertoperation den 18/3 hvor hele mit underliv vil blive skyllet og tjekket. Overvejer nu om jeg skal starte op på provera og herefter pergotime

Eller skal jeg tage en kort kunstpause indtil efter operationen??
Man kan jo ikke lade være med at tænke på om det så ville have været næste måned der var den heldige for os....

Hvad ville du gøre??

Æv, æv.
Hvordan ved du, at du har ægløsning?
Såvidt jeg forstår, så har du PCO, og så kan du jo ikke bruge ægløsningsteste...

Anmeld

17. januar 2013

et-ønske

Nessie skriver:

Hvor underligt, men det er da godt at du så bliver undersøgt nu.

Det kommer jo an på hvad du vil have det bedst med, men var det mig der stod i din situation, så ville jeg nok vente til det var overstået, og give krop og sjæl lidt ro

Det er også sådan jeg tænker, lige få lidt ro på, holde en fed vinterferie med ungerne og så være kampklar til marts

Anmeld

17. januar 2013

et-ønske

Rockertand skriver:

Æv, æv.
Hvordan ved du, at du har ægløsning?
Såvidt jeg forstår, så har du PCO, og så kan du jo ikke bruge ægløsningsteste...

Øhhhh hvorfor kan man ikke bruge ægløsningsteste fordi man har pco?? Det har gyn bedt om - og de gange jeg er blevet scannet har æl været positive. Så jeg har både prøvet at teste negativ og positiv i æl

Jeg har jo fået stimulering, ellers modnes der slet ingen æg.

Anmeld

17. januar 2013

Nessie

babywish13 skriver:

Det er også sådan jeg tænker, lige få lidt ro på, holde en fed vinterferie med ungerne og så være kampklar til marts

Og det giver nogle gange bonus, at kroppen lige har fået lov at holde en pause fra det hele

Anmeld

18. januar 2013

et-ønske

Nessie skriver:

Og det giver nogle gange bonus, at kroppen lige har fået lov at holde en pause fra det hele

Taler du af erfaring??

Det er skønt at I skal have et 2013 mirakel
2014 SKAL blive vores år

Anmeld

18. januar 2013

Nessie

Taler du af erfaring??

Det er skønt at I skal have et 2013 mirakel
2014 SKAL blive vores år

Tjah, vores søn blev til efter en mere eller mindre frivillig pause, hvor vi så begyndte at gå til akupunktur.

Og denne gang fik vi også en ufrivillig pause, og har i mellemtiden taget vitaminer efter kanonkuren, og gået til akupunktur.
Vi valgte så lige i sidste øjeblik at supplere med zoneterapi, og det hele har åbenbart gjort noget godt

Begge er lavet i 3. forsøg

Tak, ja det er helt fantastisk

Krydser fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.