En ganske almindelig dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej damer.

Hvordan ser en heeelt almindelig hverdags-dag ud i Jeres liv? Fra morgen til aften... Hvad skal I nå, hvad når I, og hvad føler I at I aldrig når?

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Kloster

Hvorfor ano...

Anmeld

16. januar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej damer.

Hvordan ser en heeelt almindelig hverdags-dag ud i Jeres liv? Fra morgen til aften... Hvad skal I nå, hvad når I, og hvad føler I at I aldrig når?

Kh

Vi står op kl. 6.30 alle 3 ..

Daniel er som regel allerede taget afsted på arbejde der ..

Så spiser vi morgenmad , vi får alle tøj på , der blir leget lidt med Oscar inden han blir afleveret i DP .
Så går vi nede med ham , og er som regel hjemme igen ved 9 tiden ..
Der sover Noel , og jeg har tid til husligt arbejde .. Noel vågner kl. 11 , så det passer lige med jeg når det , og får lidt at spise

Han er vågen indtil kvart over 12 , og sover igen , til 15, hvor jeg , tulrer rundt , eller sover

Han vågner kort og får mad , hvorefter vi så henter Oscar ..
Vier hjemme igen halv 5 , hvor Noel sover .. Mig og Oscar leger og laver mad , spiser , og så vågner Noel .. 

Så kl. 19.15 blir Oscar puttet , og Noel blir puttet en time efter ..

SÅ er der mor og far tid .. Begge unger sover hele natten ..

Hvis nogle skulle vågne om natten , er det Oscar

Anmeld

16. januar 2013

marie_jon

Anonym skriver:

Hej damer.

Kh

Står op kl 05.30, fordi min søn vågner jeg sovet 30 min, medens min mand er i stuen med min søn. Kl 6.00 står jeg op, og manden sover en halv time. Jeg giver ham havregrød, og spiser selv. Så sætter vi os ind og ser 1 times tv, medens jeg leger med ham, og falder i søvn et par gange Så står manden op, Og vi gør os klar til at afleverer sønnen i vuggestue kl. 08.30. Fri ved 16 tiden. Henter sønnen, hjem, lave mad og spise ca kl 17.15. Bad kl 19.00 og i seng med ham ved 20.00 tiden. manden og jeg ser ca 1 times tv, og så i seng med os

Anmeld

16. januar 2013

Bshizzle

Her har vi pt en meget travl og forvirrende dag.. 

- både fordi vi har meget arbejde og fordi hele vores lejlighed er under renovering!. 

Men kl 6.30 ca står vi alle op.. 

Spiser morgenmad og kører børnene i skole oh i dagpleje til kl 8. 

Derefter kører Kæresten og Jeg over i vores Butik.. 

Nogle gange tager vi en morfar på sofaen eller så går vi i krig med at rydde op, tjekke mail, rode i lageret, snakke med nogle venner (de kigger tit forbi), køre rundt i byen.. INDEN vi åbner kl 10:00. 

Kl 16 henter jeg børnene og kører tilbage til butikken indtil kæresten har fri kl 17:30 ca. 

handler div mad.. Kører 'hjem' og laver mad.. 

Mellem 19 og 21 sover børnene og så er der dømt Kæreste tid (hvis kæresten ikke liiiiige skal arbejde hjemme). 

Anmeld

16. januar 2013

Bshizzle

Dobbelt.. 

Anmeld

16. januar 2013

B&J

Vi står op kl 7

vi spiser morgenmad ser morgen tv og små hygger vi smørre vores madpakker, min kæreste lufter hunden, kl 8.15 går vi hjemme fra...

(nogle gange går kæresten hjemme fra en time før fordi han skal møde en time tidligere)

mig og daniel går i børnehaven, jeg er hjemme ca. 8.45

også gør jeg evt klar til aftensmaden vaske tøj ryder op slapper af

kl 10.30 går jeg med vores hund

spiser middagsmad kl 11

kl 11.20 går jeg hjemme fra kl 12 er jeg ved sfo, hvor jeg er i praktik en god gå tur der er jeg i 3 timer ind til videre også en god gå tur hjem igen så er jeg hjemme ved ca 16 tiden

og der er daniel og min kæreste hjemme daniel bliver hentet kl 15.00 - 15.30

kl 16 når jeg kommer hjem spiser vi lidt frugt evt en hjemme bagt bolle eller knækbrød...

kl 16-17 starter vi på aftensmaden afh. hvad vi skal have

kl 18.45 - 19.00 kommer daniel i seng og sover hele natten til kl 07 om morgen så fra kl 19 har mig og kæresten alene tid sammen ind til vi går i seng kl 22 - 23

Anmeld

16. januar 2013

Dinna88

Kloster skriver:

Hvorfor ano...

Det må du ikke spørge om

Ts: vi har ikke børn endnu, så mit svar vil nok ikke være relevant!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.