Lad nu 2013 være vores år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Anonym trådstarter

Dette bliver lige et aflæsningsindlæg, for har lige brug for at komme ud med det

Manden og jeg har nu kæmpet i 16 måneder for at få vores lille ønske bebs. Det har været en lang og hård kamp, og modet er tit ved at svigte. Der er ikke noget vi ønsker os mere, end at blive forældre. Det var ikke lige det her vi forventede, da vi droppede præventionen i september 2011. Det har påvirket os meget, men vi har virkelig også fundet hinanden på en helt anden måde nu. Vores parforhold er meget stærkere end nogensinde, og det er jo positivt det der har været hårdest for os har været, at alle omkring os er blevet gravide og mange har også født i den periode vi har forsøgt. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at det er uretfærdigt nogle gange. Jeg tager mig selv i at tænke, at det er uretfærdigt, at flere bekendte som lige er kommet i nyt forhold, offentliggør graviditeter hele tiden. Ved godt at de jo har ligeså meget "ret" til det, og selvfølgelig er jeg også glad på deres vegne. Det er bare svært at se udover det slag det er.

Vi havde håbet at 2012 blev vores år, men det gjorde det ikke nu har vi egentlig aftalt at have PB lidt på standby, ment på den måde, at vi ikke planlægger noget efter det. Egentlig var det meningen, at jeg skulle have holdt orlov i et år fra mit studie, efter sommerferien i år, men nu vil jeg ikke have det som mål. Nu skal uddannelsen prioriteres højere. Vi har planlagt en sommerferie til udlandet (vi bestiller dog ikke ferien før vi ved om vi bliver gravide). Vi har bestemt os for at blive velsignet i kirken, og er derfor igang med at planlægge den helt store bryllupsfest. Vi bruger stadig ikke prævention, men tager det mere som det kommer. Jeg har slettet min app på telefonen, som holder styr på min menstruation og ca. ægløsning.
Fra nu af handler det om at nyde hinanden og vores ungdom, og hvis så vi bliver gravide, jamen så ville det være den største drøm der går opfyldelse

Vi håber på at 2013 bliver vores år, og at den nyfundne ro gavner projektet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

MissMona

Det lyder fornuftigt det med prioriteringerne. Pøj pøj med det hele og bedste ønsker om et dejligt 2013!

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

MissMona skriver:

Det lyder fornuftigt det med prioriteringerne. Pøj pøj med det hele og bedste ønsker om et dejligt 2013!

Tusind tak for det

Anmeld

17. januar 2013

Mor1012

Anonym skriver:

Dette bliver lige et aflæsningsindlæg, for har lige brug for at komme ud med det

Manden og jeg har nu kæmpet i 16 måneder for at få vores lille ønske bebs. Det har været en lang og hård kamp, og modet er !@#$%^&* ved at svigte. Der er ikke noget vi ønsker os mere, end at blive forældre. Det var ikke lige det her vi forventede, da vi droppede præventionen i september 2011. Det har påvirket os meget, men vi har virkelig også fundet hinanden på en helt anden måde nu. Vores parforhold er meget stærkere end nogensinde, og det er jo positivt det der har været hårdest for os har været, at alle omkring os er blevet gravide og mange har også født i den periode vi har forsøgt. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at det er uretfærdigt nogle gange. Jeg tager mig selv i at tænke, at det er uretfærdigt, at flere bekendte som lige er kommet i nyt forhold, offentliggør graviditeter hele tiden. Ved godt at de jo har ligeså meget "ret" til det, og selvfølgelig er jeg også glad på deres vegne. Det er bare svært at se udover det slag det er.

Vi havde håbet at 2012 blev vores år, men det gjorde det ikke nu har vi egentlig aftalt at have PB lidt på standby, ment på den måde, at vi ikke planlægger noget efter det. Egentlig var det meningen, at jeg skulle have holdt orlov i et år fra mit studie, efter sommerferien i år, men nu vil jeg ikke have det som mål. Nu skal uddannelsen prioriteres højere. Vi har planlagt en sommerferie til udlandet (vi bestiller dog ikke ferien før vi ved om vi bliver gravide). Vi har bestemt os for at blive velsignet i kirken, og er derfor igang med at planlægge den helt store bryllupsfest. Vi bruger stadig ikke prævention, men tager det mere som det kommer. Jeg har slettet min app på telefonen, som holder styr på min menstruation og ca. ægløsning.
Fra nu af handler det om at nyde hinanden og vores ungdom, og hvis så vi bliver gravide, jamen så ville det være den største drøm der går opfyldelse

Vi håber på at 2013 bliver vores år, og at den nyfundne ro gavner projektet

det sker altid når man mindst venter det..

dog er nogle (mig selv) alt for heldige til at blive gravide.

Det sker 100% for jer, det jeg sikker på. der skal bare ikke ligges så meget fokus omkring det, men selvfølgelig skal det være i jeres tanker.

Prøver du at blive liggende med hans sæd oppe i dig, hehe jeg kan huske jeg lagde næsten på hovedet

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

børneverden skriver:

det sker altid når man mindst venter det..

dog er nogle (mig selv) alt for heldige til at blive gravide.

Det sker 100% for jer, det jeg sikker på. der skal bare ikke ligges så meget fokus omkring det, men selvfølgelig skal det være i jeres tanker.

Prøver du at blive liggende med hans sæd oppe i dig, hehe jeg kan huske jeg lagde næsten på hovedet

Ja, har hørt om mange, hvor det lykkes så snart man "glemmer" det
Det er bare for hårdt for os at fortsætte som vi har gjort indtil nu. Så nu tager vi det som det kommer. Har heller ikke skænket det med ÆL en tanke i denne måned - har alt for travlt med at planlægge bryllup

Åh det har jeg gjort mange mange gange fik helt ondt i hovedet af næsten at stå på hovedet - men det gør jeg ikke længere nu har vi bare sex som vi har lyst, og uden den der "mon vi lige har lavet en baby". Det giver godt nok en dejlig ro i kroppen.
Denne måned har jeg heller ikke døjet med pletblødninger eller noget, som jeg ellers har gjort de sidste 5 måneder. Så det gør i hvert fald noget godt for kroppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.