Jer med 3 børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Faith

Lady Marion <3 skriver:

Jo vi har bil og ryger ikke   Det er IKKE en fest at leve for de penge men det kan lade sig gøre .

Det er nemlig det! Det kan godt lade sig gøre hvis man tænker sig lidt om når man handler.

Vi har været lidt sløsede med vores penge det sidste lange stykke tid, men det skal være slut nu! Der er sku gået helt sport i at handle billigt ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Lady Marion <3

Faith skriver:

Det er nemlig det! Det kan godt lade sig gøre hvis man tænker sig lidt om når man handler.

Vi har været lidt sløsede med vores penge det sidste lange stykke tid, men det skal være slut nu! Der er sku gået helt sport i at handle billigt ind

Vi har skåret ind til benet , kedeligt at bruge mange penge på husholdning , så jo mere fornuftige vi er , des flere penge har vi til sjååååv

Anmeld

16. januar 2013

Faith

Lady Marion <3 skriver:

Vi har skåret ind til benet , kedeligt at bruge mange penge på husholdning , så jo mere fornuftige vi er , des flere penge har vi til sjååååv

Lige præcis

Anmeld

16. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78

Øj det er mange penge! Er det inkl. børnepengene hver 3. måned så?

Ja, min mand tjener godt (jeg er bare pædagog på 30 timer) Jeg kan faktisk ikke huske, om det er med børnepenge.... det er det nok. Det er det budget banken lagde, da vi købte hus for halvandet år siden. Vi kommer selvfølgelig til at få børnepenge for den lille ny også, men kan ikke huske hvor meget det er!

Vi har også to biler, men de koster os ikke så meget (har gode forsikringer) - vi sætter dem nok om til én nyere bil her snart, da vi ikke har brug for to biler. Vi har et sommerhus, som vi desværre ikke bruger så meget mere, da vi er flyttet for langt væk Så det må vi se, om vi kan få solgt - det er jo ikke så nemt, men vi har heldigvis råd til at have det!

/ Taco78 

Anmeld

16. januar 2013

Valle81

Vi har fast 3 børn boende og en weekend barn og når alt er betalt, dette inkl benzin så har vi nok 6000 nogle måneder lidt merebørnepengene er med i dette, de ryger på budget. I gennemsnit er vores benzinregning på 3000 kr.

Vi lever ok, men ingen fest. Men vi mangler intet, men nogle gange ville det være fedt at kunne købe flere materielle goder, men vi kan jo sagtens undvære men vi har også valgt at have to biler.

Og så er jeg på voksenele vløn, så når jeg er udlært, ses det nok lidt anderledes ud

Anmeld

16. januar 2013

Faith

Valle81 skriver:

Vi har fast 3 børn boende og en weekend barn og når alt er betalt, dette inkl benzin så har vi nok 6000 nogle måneder lidt merebørnepengene er med i dette, de ryger på budget. I gennemsnit er vores benzinregning på 3000 kr.

Vi lever ok, men ingen fest. Men vi mangler intet, men nogle gange ville det være fedt at kunne købe flere materielle goder, men vi kan jo sagtens undvære men vi har også valgt at have to biler.

Og så er jeg på voksenele vløn, så når jeg er udlært, ses det nok lidt anderledes ud

Det er også ca sådan jeg tror vores budget kommer til at se ud. Og det kan vi godt leve med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.