kunne i mærke noget? (IUI)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er super glad, jeg er blevet insiminerert i dag men vente tiden til test dag er jo lang.. så er der nogen der kunne mærke noget? og hvor tidligt? det er kun ca. 10 timer siden, så forventer self. ikke at kunne mærke noget i nu..

Hvornår mærkede i noget? og hvor mange forsøg gik der før i blev gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Jeg er super glad, jeg er blevet insiminerert i dag men vente tiden til test dag er jo lang.. så er der nogen der kunne mærke noget? og hvor tidligt? det er kun ca. 10 timer siden, så forventer self. ikke at kunne mærke noget i nu..

Et godt råd: Lad være at tænke så meget over det, og hvad der sker i din krop de næste 14 dage. Du bliver bims i hovedet hvis du skal gå og mærker efter hvert et lille stik, prik eller andet du lige pludselig synes er noget nyt.....

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

Du har helt sikkert ret.. Men Gud hvor er det svært

Anmeld

16. januar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Du har helt sikkert ret.. Men Gud hvor er det svært

I know Men man bliver nødt til at tænke på noget andet end baby, baby, baby

Anmeld

16. januar 2013

Hullabullabulla

**Ønskebabyen skriver:

Et godt råd: Lad være at tænke så meget over det, og hvad der sker i din krop de næste 14 dage. Du bliver bims i hovedet hvis du skal gå og mærker efter hvert et lille stik, prik eller andet du lige pludselig synes er noget nyt.....

Kunne ikke have sagt det bedre selv

til TS: De 2 gange vi var igennem IUI mærkede jeg nærmest alle symptomer (troede jeg)...

Det sidste forsøg som blev konverteret til hjemmearbejde mærkede jeg faktisk ikke noget, og testede derfor heller ikke før tid - men testede positivt 

Så tilslutter mig rådet om at du skal forsøge ikke at overanalysere

Pøj pøj og krydser 

Anmeld

16. januar 2013

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Jeg mærkede intet anderledes ved vores IUI forsøg - men blev heller ikke gravid. Det tog 3 IUI og 2 IVF før det lykkes.

for at det lykkes for jer nu her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.