Årh.. Jeg kan slet ikke overske alt det her bøvl..
Min mand og jeg har planlagt at vi skulle starte i behandling i denne cyklus.. Jeg fik min menses igår, og ringede derfor til klinikken som jeg havde aftalt med dem forrige uge.. MEN da vi skal bruge donorsæd, kan vi ikke starte alligevel, pga de skærpede regler..
De ved ikke noget om hvornår vi kan begynde vores behandling - jeg tænker om vi nogensinde kommer til det??
Det er så svært når man har sat sig op efter noget, alt håbet bliver taget væk - når nu vi er afhængig af en donor da manden ikke selv kan !
Jeg kan forstå at det er midlertidigt der er lukket (eller man kan købe privat min. 5 strå ad gangen) men det er bare så frustrerende.. Det er rigtig mange mennesker der rammes af denne konsekvens , og synes bare det er så unfair..
Ved ikke lige hvad meningen er med dette indlæg - jo jeg må ud med det der fylder i mit hoved.. Og så kunne det måske være at der var andre par der er i samme båd som min mand og jeg? Så vil jeg meget gerne høre fra dig/jer , da det ville være rart at have nogen i samme situation at snakke med..

Anmeld