Sjov med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
At være på barsel med sin baby er lig med amning, putteritualer og at lære sin lille guldklump at kende.

Men det kan også byde på en masse sjove aktiviteter, hvor du kan hygge dig med dit barn og møde andre mødre på barsel - såsom babysvømning, babyrytmik, babybio og mødregrupper.

Hvordan har du fordrevet tiden, mens du har været på barsel? Hvad har været hit eller skidt for dig og din baby?

Mvh
Karoline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Nanna1985

Jeg gik i mødregruppe og så holdte vi os mødregruppe hjemme privat.. Jeg lærte mange nye mødre at kende og det var super hyggeligt..

Ellers vi i svømmehallen og i baby bio   Var nede i byen osv..

Jeg er anden gangs gravid nu og ved at min barsel denne gang nok ikk helt bliver som første gang, da jeg har en datter, et hus og en hund  

Anmeld

16. juni 2009

Mum33

Baby svømning har været et hit

Anmeld

16. juni 2009

TbCp

De første måneder havde Liva kolik, så jeg kom ikke meget hjemmefra. Havde bare ikke overskudet.
Jeg kom i mødregruppe og det var det.

Lidt senere i min barsel tog jeg i abybio med en veninde der havde barn på samme alder som Liva. Det var rigtig hyggeligt. Vi tog også ofte på cafe.

Jeg brød mig ikke om at rende til en masse, da det tydeligvis påvirkede Liva meget.

Her efter hun er blevet noget ældre er vi begyndt til forældre/barn musik og det er bare et hit!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.