New York og shopping..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.053 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

nattergalen

Ja nu skal jeg endnu engang bruge jeres ekspertise  

New york ferien er blevet sat til sommeren 2013.. Men manden og jeg sad og snakkede om hvor man shopper billigt i New York? 

Så Jer der har været der el ved noget om hvor der kan shoppes igennem til gode priser del endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

BabyMus

nattergalen skriver:

Ja nu skal jeg endnu engang bruge jeres ekspertise  

New york ferien er blevet sat til sommeren 2013.. Men manden og jeg sad og snakkede om hvor man shopper billigt i New York? 

Så Jer der har været der el ved noget om hvor der kan shoppes igennem til gode priser del endelig

Vi har været i dette outlet de gange vi har været der. (:

http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7

Anmeld

16. januar 2013

nattergalen

BabyMus skriver:

Vi har været i dette outlet de gange vi har været der. (:

http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7

Tusind tak  

Ser ud til der er en masse.. 
men tænkte er det svært at komme derud?? Hvis som vi skal bo i central Manhatten?

Anmeld

16. januar 2013

BabyMus

nattergalen skriver:

Tusind tak  

Ser ud til der er en masse.. 
men tænkte er det svært at komme derud?? Hvis som vi skal bo i central Manhatten?

Der kører busser derud, så det er ikke så svært igen. Der er super smuk natur mens man kører derud. (:

Men vi plejer bare at leje en bil og så selv køre derud. Så kan man også gå tilbage til bilen et par gange og ligge alle poserne, så man er klar til at shoppe noget mere.

Anmeld

16. januar 2013

nattergalen

BabyMus skriver:

Der kører busser derud, så det er ikke så svært igen. Der er super smuk natur mens man kører derud. (:

Men vi plejer bare at leje en bil og så selv køre derud. Så kan man også gå tilbage til bilen et par gange og ligge alle poserne, så man er klar til at shoppe noget mere.

Haha.. Ja det er jo relevant  

Tusind tak for info.. 
Hvis du har tid og lyst må du gerne dele info om fx hvor i lejede bil.. hvad der er af spændende at se uden for centrum.. og hvis der gode hotel muligheder der ikke er alt for dyre i centrum?

På forhånd tak

Anmeld

16. januar 2013

BabyMus

nattergalen skriver:

Tusind tak for info.. 
Hvis du har tid og lyst må du gerne dele info om fx hvor i lejede bil.. hvad der er af spændende at se uden for centrum.. og hvis der gode hotel muligheder der ikke er alt for dyre i centrum?

På forhånd tak

Jamen selvfølgelig. (:

Det er AVIS vi lejede hos. Vi havde den de første to dage. Hvor vi den første dag tog ud til outlettet og brugte hele dagen der på at shoppe en masse. Næste dag kørte vi til Coney Island og det var helt vildt at sidde på en strand med 30 graders varme og skyfri himmel, og så bare tænke: Undskyld, men er vi i New York?! For det er bare ikke lige det man tænker på når man sidder der og ingen højhuse eller noget andet kan se. Det var lidt sjovt! Så kørte vi bare lidt rundt i området og vi fik kørt inde på Manhattan både i dagslys og om aftenen (på vej hjem fra outlet) og det var bare vildt fedt at køre midt mellem alle de højhuse om aftenen. Så skulle den afleveres om eftermiddagen. Så vi har haft den i to døgn må det blive. Det er det "eneste" vi har set, så kan ikke rigtig sige så meget om hvad der ellers ligger ude for Manhattan. Men bare det at køre og se det hele når man kører ud af igen. Der er så meget natur og "almindelige bygninger" når man lige kommer derinde fra. (:

Vi sparede en masse penge ca. 8000 pr værelse (x2) ved at bo i Brooklyn i stedet for Manhattan. Det tog ikke speciel lang tid at køre med metroen ind til Manhattan, så det var fint nok at bo lidt ude. Vi ville hellere spare de penge og så bruge dem på at shoppe i stedet.

Skal lige se om jeg kan finde hotellet.. Øjeblik!

Anmeld

16. januar 2013

BabyMus

nattergalen skriver:

Tusind tak for info.. 

På forhånd tak

Det var her vi boede. (:

http://www.sheratonbrooklyn.com/

Anmeld

16. januar 2013

BabyMus

BabyMus skriver:

Det var her vi boede. (:

Her har jeg også boet: http://www.hotelpenn.com/

Men det var et pakketilbud med fly tur retur, hotel og musicalbilletter for ca. 7000, så ved ikke lige hvor meget det koster normalt.

Ellers er mine forældre lige kommet hjem derfra for 4. gang og ved de har boet i Chinatown sidst og helt oppe ved FN bygningen (kan ikke huske gadenummer, men det er vist en af de helt lave) en anden gang. De steder var vist også billige. Det er lidt billgere end at vælge lige helt inde i centrum.

Anmeld

17. januar 2013

nattergalen

BabyMus skriver:

Det var her vi boede. (:

Ihhh du er da bare en skat.. Tusind tak for beskrivelsen af hvad der er at se uden for new york.. 
For jeg må indrømme når jeg tænker new york tænker jeg slet ikke strand på nogen måde  
Håber vi får muligheden for at nyde det også.. 

Hvad angår hotel så lyder det til der er MANGE penge at spare? 
Det eneste der har vores bekymring er lidt at vi har vores lille 1 årig til den tid bebs med.. og så ved jeg ikke hvor hensigtsmæssigt det er med elevator ved metroerne når vi skal have kombivogn med.. 
Tænker det måske er rart at kunne tag hurtigt tilbage på hotel hvis ikke man gider være ude hele dagen men også have nemt til at komme ud igen uden at skulle bruge transportstid.. 
Hvad tænker du om det?? 

Tusind tak for linket

Anmeld

17. januar 2013

sne190810

nattergalen skriver:

Ihhh du er da bare en skat.. Tusind tak for beskrivelsen af hvad der er at se uden for new york.. 
For jeg må indrømme når jeg tænker new york tænker jeg slet ikke strand på nogen måde  
Håber vi får muligheden for at nyde det også.. 

Hvad angår hotel så lyder det til der er MANGE penge at spare? 
Det eneste der har vores bekymring er lidt at vi har vores lille 1 årig til den tid bebs med.. og så ved jeg ikke hvor hensigtsmæssigt det er med elevator ved metroerne når vi skal have kombivogn med.. 
Tænker det måske er rart at kunne tag hurtigt tilbage på hotel hvis ikke man gider være ude hele dagen men også have nemt til at komme ud igen uden at skulle bruge transportstid.. 
Hvad tænker du om det?? 

Tusind tak for linket

Anskaf dig en bæresele med god ergonomisk komfort til den lille Det ville jeg klart overveje til sådan en tur!

.. Hvis det selvfølgelig ikke er noget i allerede ejer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.