Bider og niver sin lillesøster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

MorDk

Åhh det gør bare så ondt langt inden i når Bassen får bidt, nevet eller slået sin lillesøster  Hvad pokker skal jeg stille op? Det kommer nogle gange ud i det blå...?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

MorDk

Til jer der måske har oplevet det eller stadig står i problemet...

-Hvad gør I?

Anmeld

16. januar 2013

Tulle28

Vi siger "nej, du må ikke slå/sparke/nive/skubbe/sætte dig på lillesøster og så flytter vi hende fysisk. Eller også siger vi muntert, " hov, der kom du vist lige til at give lillesøster et skub" og så lader som ingenting og giver hende (altså storesøster) en krammer. Det er den helt pædagogiske udgave. Nogen gange får jeg et flip, og så kommer jeg til at skubbe hende lidt for hårdt væk eller råbe. der har lige været en periode, hvor hun har været storslem Det er så møghamrende synd for de små!

Anmeld

16. januar 2013

Dot D

Jeg har ikke rigtigt oplevet det med vores børn, men jeg så noget i Go´ morgen Danmark med Lola Jensen, hende familie konsulenten eller hvad hun nu er. Hun sagde, at tit bed børn af kærlighed, altså lidt i stedet for at kysse, forstod jeg det som...

Måske du kan finde klippet på nettet, det er ikke så længe siden = i år 

Håber det kan hjælpe dig lidt, for giver dig ret, det gør ondt at se sine børn gøre ondt og blive gjort ondt

Anmeld

16. januar 2013

MorDk

Dot D skriver:

Jeg har ikke rigtigt oplevet det med vores børn, men jeg så noget i Go´ morgen Danmark med Lola Jensen, hende familie konsulenten eller hvad hun nu er. Hun sagde, at tit bed børn af kærlighed, altså lidt i stedet for at kysse, forstod jeg det som...

Måske du kan finde klippet på nettet, det er ikke så længe siden = i år 

Håber det kan hjælpe dig lidt, for giver dig ret, det gør ondt at se sine børn gøre ondt og blive gjort ondt

Ja det så jeg... men kan simpelthen ikke helt finde ud af om det vitterligt er derfor han gør det? Det skær mig dybt i hjertet når han bider, slår, niver, sparker m.m

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.