Så er dagpleje problemet løst :) Weeeh!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Jules

Vi er lige flyttet til Aalborg kommune og havde skrevet Viktor op til en dagplejeplads i den by hvor vi bor.... Meeeen vi søgte fra 1/8 så vi kunne starte op osv så det kunne være med god fornemmelse at jeg skal starte i skole den 19/8. Meeeeen de havde først en fast plads fra 1/10 - Så jeg ringede staks til pladsanvisningen og sprugte hvordan og hvorledes jeg skulle forholde mig til det??? Vi var så siden hen på besøg hos dagplejemoren og vi var uden tvivl sikre på at det bare var stedet han skulle være... Men jeg ville bare være så ked af at Viktor i 2 måneder skulle være kastebold mellem de forskellige dagplejmødre i byen efter hvem der nu havde plads til ham Så jeg hørte familien og venner som er en stor del af Viktor liv om de kunne være til nogen hjælp men ingen gode løsninger der Øv øv øv...
Men nu ringede de heldigvis idag og fortalte at de havde en "fast" plads til Viktor fra den 18/8 til han skal starte hos hende vi har fået plads hos. De to dagplejemødre skulle vist have et tæt sammenarbejde så det er bare herligt Er så glad for det ikke skal være noget problem mere....

Mange hilsner fra en glad mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Bubbi

Åhh så er der faldet en kæmpe sten fra hjerte Det er altid super skønt, når tingene alligevel flasker sig, og man kan lægge det på hylden!

Anmeld

16. juni 2009

Jules

Bubbi skriver:

Åhh så er der faldet en kæmpe sten fra hjerte Det er altid super skønt, når tingene alligevel flasker sig, og man kan lægge det på hylden!

Ja det er super herligt Nu kan jeg så give mig til at bekymre mig om andre ting...Hihi

Anmeld

16. juni 2009

Bubbi

Jules skriver:

Ja det er super herligt Nu kan jeg så give mig til at bekymre mig om andre ting...Hihi

Syntes du ikke du skal give hoved fri, resten af ugen?? Så kan du starte nye bekymringer næste uge

Anmeld

16. juni 2009

Jules

Bubbi skriver:

Syntes du ikke du skal give hoved fri, resten af ugen?? Så kan du starte nye bekymringer næste uge

Det ku være det var en god ide Men det er nemmere sagt end gjort! Men vil prøve

Anmeld

16. juni 2009

CamBrems

Hey Jule

Dejligt I fik plads til lille Viktor !

Man sover lidt bedre om natten når der er styr på den ting

Knus Camilla

Anmeld

16. juni 2009

ChatH

Ej hvor skønt, det er bare lækkert når det alligevel flasker sig. Vi går og venter på at høre om en børnehave plads.. hmmm

Anmeld

16. juni 2009

Jules

Ja det er jo det man gør - Og en god natte søvn har jeg virkelig brug for

Chatarina - Håber i får et godt svar for børnehaven Hvor længe skal man vente på det? Troede egentlig det bare forgik helt automatisk med børnehave? Sagde dagplejemoren??hmmm

Anmeld

16. juni 2009

Mira0911

Dejligt at i har fået det på plads...

Anmeld

16. juni 2009

Jules

Dutte84 skriver:

Dejligt at i har fået det på plads...

Det er bare sådan en lettelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.