ÆL-test positiv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har Januar måned testet på Æl-teste, og den var positiv i går (15/1), men manden var syg = 0 sex.

Men vi sexede den 12/1... Er der chance for at jeg stadigvæk kan være blevet gravid......??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Papillon

Ja, det vil jeg da mene. Sæden kan leve i 3-5 dage (alt efter hvor du læser). Så chancen er der stadig 

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

Kitkat92 skriver:

Ja, det vil jeg da mene. Sæden kan leve i 3-5 dage (alt efter hvor du læser). Så chancen er der stadig 

Tak for dit svar.... Jeg håber

Mon du også kan svare mig på hvornår jeg har test dag??

Anmeld

16. januar 2013

Papillon

Anonym skriver:

Tak for dit svar.... Jeg håber

Mon du også kan svare mig på hvornår jeg har test dag??

Jeg kan prøve

Ægløsning er som regel, ikke altid og for alle, 14 dage før mens. Derfor kan du vel forvente menstruation den 29. januar - og teste, hvis ikke den kommer

Anmeld

16. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har Januar måned testet på Æl-teste, og den var positiv i går (15/1), men manden var syg = 0 sex.

Men vi sexede den 12/1... Er der chance for at jeg stadigvæk kan være blevet gravid......??

Fra du har en positiv test, til du rent faktisk har ægløsning, går der jo 25-36 timer, så hvis manden er blevet frisk synes jeg da bare i skal komme igang  

Men ja sædcellerne kan leve i op til 5 dage, så chancen er der stadig  

Du kan teste 14 dage efter ægløsning, så om 14-15 dage, skulle du gerne kunne teste 

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Fra du har en positiv test, til du rent faktisk har ægløsning, går der jo 25-36 timer, så hvis manden er blevet frisk synes jeg da bare i skal komme igang  

Men ja sædcellerne kan leve i op til 5 dage, så chancen er der stadig  

Du kan teste 14 dage efter ægløsning, så om 14-15 dage, skulle du gerne kunne teste 

Tak for dit svar manden havde det bedre i går aftes så der skete ting og sager så nu håber vi at der snart kommer en baby til os

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Kitkat92 skriver:

Jeg kan prøve

Ægløsning er som regel, ikke altid og for alle, 14 dage før mens. Derfor kan du vel forvente menstruation den 29. januar - og teste, hvis ikke den kommer

Tak for dit svar så må dagene godt gå lidt hurtigt nu

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Tak for dit svar manden havde det bedre i går aftes så der skete ting og sager så nu håber vi at der snart kommer en baby til os

for jer  

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

for jer  

Mange tak, du er så sød

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Mange tak, du er så sød

Det var da så lidt! 

Jeg kender dig måske? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.